کد خبر: ۳۶۳۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

جزئیات درگیری خونین دو خانواده در اندیمشک

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک جزئیات درگیری هفته گذشته در این شهرستان را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
صادق جعفری چگنی اظهار کرد: سی‌ام فروردین ماه امسال در یک نزاع دسته‌جمعی یک نفر در اثر تیراندازی با اسلحه شکاری و شدت جراحات وارده در ناحیه سر و صورت به قتل رسید و تعداد 11 نفر مصدوم و مجرح و چند منزل مسکونی دچار حریق شد.

وی افزود: این درگیری میان دو خانواده از طایفه عبدولی ساکن در منطقه بهارستان و به دلیل دستگیری یکی از عوامل توزیع مواد مخدر در سال گذشته رخ داد.

صادقی چگنی ادامه داد: سال گذشته یک زن به اتهام نگهداری مقدار سه کیلو و نیم مواد مخدر از نوع هروئین در منزل، دستگیر شد اما خانواده وی با این ادعا که مواد کشف شده متعلق به شوهر متهم می‌باشد، به منزل خانواده وی هجوم آوردند.

وی گفت: همسر متهم نیز پیش از این به دلیل نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر دستگیر شده و هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک تاکنون بیش از 13 نفر از عوامل اصلی درگیری به همراه یک قبضه اسلحه شکاری به اتهام شرکت در نزاع، اخلال در نظم عمومی، تحریق عمدی دستگیر و پرونده در این خصوص تشکیل شد.

جعفری چگنی تصریح کرد: تعدادی از متهمان نیز به شهرستان کوهدشت و سایر حوزه‌های قضایی همجوار متواری شدند که تعقیب و شناسایی این افراد توسط مراجع انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی ادامه دارد.

وی گفت: باتوجه به استقرار نیروی انتظامی و یگان ویژه استان و حضور فعال نیروی مقاومت بسیج در برقراری ایست‌های بازرسی در آرامش کامل می‌باشند.

به گزراش ایسنا، جعفری چگنی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت بزرگان و ریش‌سفیدان سایر طوایف شهرستان در جهت مشارکت اجتماعی طرفین درگیری و ایجاد امنیت و جلوگیری از درگیری‌های مجدد، جلساتی تشکیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین