کد خبر: ۳۶۳۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳

باهنر: برجام رو به جلو حرکت می کند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ امروز ما با استکبار جنگ اقتصادی است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا باهنر در جمع مردم بروجرد در حسینیه علوی، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره درگیر یک جنگ تمام عیار با استکبار بود و شاید بتوان گفت که از سال 42 که امام(ره) پرچم اسلام ناب را بلند و نهضت خود را آغاز کرد و برای استقلال کشور همت شد از آن زمان جنگ آغاز شده و در هر روز و هر برهه زمانی جنگها رنگ و لعابی خاصی دارند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه امروز مهمترین دغدغه دشمنان، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی مردم است، اظهار کرد: ملت غیور ایران اسلامی در طول این سال‌ها به جلو حرکت کرده‌اند و توانمندی‌های خود را در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پیشرفت‌ها در بعد علم و فناوری، تجهیزات نظامی، خودکفایی اقتصادی و بهداشت و درمان بسیار گسترده بوده است به‌طوری‌که موشک‌های بالستیک ایران امروز تمامی خاک اسراییل را زیر سیطره خود دارند.

باهنر اضافه کرد: در حوزه علمی و نانو پیشرفت‌های زیادی شده به‌طوری‌که ایران جزء کمیته تدوین کننده استانداردهای نانو است و همچنین تجهیزات نظامی نیز نشان‌دهنده قدرت هستند.

وی بیان کرد: اسراییل در گذشته هر زمان می‌توانست به خاک لبنان و فلسطین حمله کند ولی حزب الله لبنان به برکت امام و رهبری از فرزندان لبنان و فلسطین رشد کردند و مقابل اسراییل ایستادند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی در تمام سرزمین‌های اسلامی رشد کرده است و فرزندان امام(ره) هر زمانی که اراده کرده و حرکت کردند پیروز شده‌اند.

باهنر افزود: امروز درگیری‌های جدی اقتصادی با نظام استکبار وجود دارد که می‌توان گفت جنگ امروز ما با استکبار و آمریکا یک جنگ تمام عیار اقتصادی است.

وی اظهار کرد: در حالی‌که برجام رو به جلو حرکت می‌کند و به سرانجام رسیده باید تلاش کرد تا کشور را در بخش‌های مختلفی که دارای مشکل و گرفتاری است کمک کنیم.

نائب رئیس مجلس با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در جنگی نابرابر تلاش کرد تا در طول دو سال قدرت هسته‌ای ایران را به جهان تحمیل کند، اظهار کرد: دانشمندان هسته‌ای ایران امروز علم غنی سازی هسته‌ای را در ذهن دارند و هر زمان که اراده کنیم می‌توانیم غنی سازی کنیم ولی اکنون باید حق خود را از بازار دنیا در بخش اقتصاد بگیریم.

باهنر تصریح کرد: در حال حاضر میلیون‌ها جوان بیکار تحصیل کرده در کشور وجود دارد اما دولت به کارمند جدید نیاز ندارد و در بخش‌های مختلف حتی در تحصیلات دکترا هم نیازی به کارمند نیست.

وی اضافه کرد: مجلس دهم باید اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد و از ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد تا شاهد کاهش آمار بیکاری باشیم.

نائب رئیس مجلس بیان کرد: برای اینکه هر ایرانی یک شغل آبرومند داشته باشد باید مهارت‌ها و فناوری‌ها را توسعه دهیم و جوانان را به سوی تولید و اشتغال سوق دهیم.

باهنر گفت: امید است این مجلس به دور از دعواهای سیاسی رسالت اصلی خود را دنبال کند و نه موافق و نه مخالف دولت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین