کد خبر: ۳۶۳۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

گل‌محمدی: دوست دارم دست بازیکنانم را ببوسم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از دیدن چهره‌های خسته‌شان در رختکن خجالت زده شدم وقتی دیدم بازیکنانم با این تمرکز و توجه بازی کردند و از هیچ کدامشان ناراضی نیستم.
آفتاب‌‌نیوز :
یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک مقابل صبای قم در نشست خبری گفت: بازی جان دار و خوبی را شاهد بودیم هر دو تیم برای بردن تلاش کردند و به تساوی رضایت نمی‌دادند. بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما در زدن ضربه آخر بی دقت بودیم.

وی افزود: نیمه اول فوق العاده بودیم و باانگیزه شروع کردیم و خوب تمام کردیم اما هرچه به پایان مسابقه نزدیک می‌شدیم خستگی در ساق بازیکنان مشهود بود. مسیر دو ساعته عمان تا اصفهان را 15 ساعته طی کردیم و مسیر سختی بود. خستگی مضاعف شد. دیروز و 2 روز قبل ریکاوری کردیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم. با تمام وجود تلاش کردند.

گل محمدی افزود: از دیدن چهره‌های خسته‌شان در رختکن خجالت زده شدم. وقتی دیدم بازیکنانم با این تمرکز و توجه بازی کردند. از هیچ کدامشان ناراضی نیستم. دوست دارم دست تک تک آنها را ببوسم. راه سختی در پیش داریم. انتظار توجه بیشتری از سوی کارخانه داریم. دوست ندارم در مورد مشکلات صحبت کنم در جلسه با آذری و هیات مدیره مشکلات را مطرح خواهم کرد و در این شرایط سخت انتظار حمایت بیشتری داریم.

وی در مورد حملات تیم صبا در نیمه دوم گفت: فشار حریف زیاد بود و اگر از موقعیت‌های استفاده می‌کردیم به این  مشکلات نمی‌خوردیم. حریف ما را تحت فشار گذاشت که این نشان از خستگی است. کارمان سنگین است.

گل‌محمدی در مورد اینکه چرا بازیکنان ذوب آهن در لیگ انگیزه ندارند، گفت: قبول دارم حرف‌تان را؛ انگیزه حذفی، آسیایی و لیگ متفاوت است و برای یک تیم ایرانی بودن در سه جام خیلی سخت است. سرگروه آسیایی باشیم و یا در حذفی قهرمان شویم و چنین تیمی را در ایران سراغ ندارم. ما تیم جوانی هستیم و جویای نام و به دنبال ارایه بهترین نمایش هستیم. انتظار درخشش در لیگ و قهرمانی در جام حذفی و صعود در آسیا انتظار زیادی از تیم است. خیلی از بازی‌ها را به دلیل عدم تمرکز گل خوردیم و امتیازهای زیادی را از دست دادیم. تحت فشار هستیم و این نتایج در لیگ عادی است و جای انتقاد زیادی وجود ندارد.

گل محمدی افزود: به دور از هر گونه تعصب فقط می‌گویم در سه بازی باقیمانده با شرافت بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: تمام تلاش‌مان را برای چهارم شدن می‌کنیم اما تصور نکنید که چون در سه جام هستیم یکی را بی خیال می‌شویم. با تمام وجود در سه بازی باقیمانده تلاش می‌کنیم. می‌خواهیم سهمیه آسیایی را در لیگ بگیریم. اگر هم نشود چیزی از ارزش های بازیکنان کم نمی‌کند. شانس قهرمانی در جام حذفی هم داریم.

به گزارش فارس، وی افزود: در مورد بازی امروز هم باید بگویم بعد از 10 نفره شدن هم تلاش کردیم گلزنی کنیم و این تلاش من را غافلگیر کرد. از همه آنها ممنون هستم. شرایط بازی همیشه ایجاد می‌کند که چه تعویض‌هایی انجام بدهیم. در بحث فنی باید بگویم سعی کردیم از کناره‌ها استفاده کنیم و از ضربات ایستگاهی هم می‌خواستیم استفاده کنیمو حریف به دنبال بازی مستقیم و گرفتن توپ های سوم بود. بازی با چنین تیمی کار هر تیمی را سخت می‌کند و باید حفظ توپ خوبی داشته باشیم و انتقال حمله را انجام بدهیم که همه اینها توان می‌خواهد و رفته رفته فشار زیادی را بایدتحمل می‌کردیم و فشار زیاد شد و پاس‌های اشتباه زیادی دادیم اگر خسته نبودیم از انتقال حمله می‌توانستیم بهتر استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
1
برای بوسیدن مگر کسی مانع میشود؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین