کد خبر: ۳۶۳۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

نسخه ایرانی «دیزنی‌لند» در کیش

معاون گردشگری کیش از اجرای طرحی مشابه دیزلی‌لند با عنوان "لاکی‌آیلند" در این جزیره خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : محمد محب‌خدایی اظهار کرد: این پروژه که از حدود یک و نیم سال پیش آغاز شده، طرحی مشابه دیزنی‌لند است، اما از ظرفیت‌ها و فرهنگ بومی در اجرای آن بهره گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، او درباره زمان بهره‌برداری جزیره لاک‌پشت‌ ها گفت: حتی دیزنی‌لند هم یک شبه بوجود نیامده، طبیعتا اجرای هر پروژه‌ای زمان می‌برد، مخصوصا آن‌که لازم است چنین طرحی مطابق فرهنگ ایرانی پیش برود و برای آن، تولید محتوا شود.

نسخه ایرانی «دیزنی‌لند» در کیش +عکس

خدایی از ساخت سریال‌های تلویزیونی و فیلم سینمایی برای معرفی جزیره کیش و سفرهای خانوادگی خبر داد و افزود: سریال «رالی باجناق‌ها» با محتوای معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در یک سفر خانوادگی از جمله محصولات فرهنگی است که ساخت آن آغاز شده و قرار است در شبکه‌های تلویزیونی داخل ایران و خارج از کشور پخش شود. همچنین سریالی برای کودکان با شخصیت‌پردازی از دو گونه بومی جزیره، لاک‌پشت (لاکی) و دلفین (دلفی) به منظور فرهنگ‌سازی کودکان هنگام مسافرت تولید خواهد شد. تاکید این سریال علاوه بر گردشگری بیشتر بر حفظ محیط زیست جزیره و فرهنگ بومی ایران است. علاوه‌بر این یک فیلم سینمایی با عنوان سرزمین لی‌لی‌پوت‌ها در دست ساخت است.

وی کیش را بهشت خانواده‌ها دانست و افزود: شعار اصلی کیش نیز همین است. ما می‌خواهیم با تولید فیلم و سریال، برگزاری رالی‌های خانوادگی و ساخت لاکی‌آیلند، تجربه لذت سفر خانوادگی به جزیره‌ای که مهمترین مقصد گردشگری ایران در خلیج فارس است را به اشتراک بگذاریم.

خدایی گفت: می‌خواهیم محیطی ایجاد کنیم که گردشگران، کیش را جایگزین مقاصد دیگری چون ترکیه و دبی کنند و مردم ایران از فضای مفرح این جزیره در یک سفر خانوادگی، بهره ببرند و شادی واقعی و نه کاذب را تجربه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین