کد خبر: ۳۶۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۳۶

استقلال-اشتوتگارت منتفي شد

آفتاب‌‌نیوز : ترابيان، مسئول مستقيم اين برنامه در باشگاه استقلال، ضمن تائيد اين خبر تصريح كرد: بازي استقلال و اشتوتگارت منتفي است.
وي در توضيح انجام نشدن اين بازي گفت: اشتوتگارت مشكل تهيه بليط رفت و برگشت دارد. آن ها با توجه به اين كه در تعطيلات زمستاني به سر مي برند، نتوانستند بليط رفت و برگشت را تهيه كنند و صرفا به همين دليل بازي استقلال مقابل اين تيم آلماني لغو شد.
تربيان با اشاره به اين نكته كه بحث برگزاري اين بازي از سوي اشتوتگارت مطرح شد در ادامه افزود: ما پيشنهاد آن ها را براي بازي كردن پذيرفتيم، هيچ مشكلي در كار نبود، اما عدم تهيه به موقع بليط باعث لغو اين ديدار شد، در هر حال آن ها مشتاق بازي كردن با ما بودند.
شهراد ناظمي، كارگزار رسمي فيفا كه يكي از دست اندركاران برگزاري اين مسابقه به شمار مي رفت، نيز ضمن تائيد خبر منتفي شدن اين ديدار گفت: با توجه به مشكل پيش آمده احتمال برگزار نشدن اين بازي زياد است چرا كه آن ها نمي توانستند به تهران بيايند و بعد به ابوظبي برگردند تا از آن جا با دو پرواز ديگر به اشتوتگارت برسند.
گذشته از اين آن ها حتي پوشاك گرم هم به همراه نداشتند و برنامه ريزي خود را با توجه به آب و هواي دوبي طراحي كرده بودند.و
لازم به ذكر است، تيم فوتبال اشتوتگارت آلمان بيش از يك هفته است كه در دوبي اردوي آماده سازي خود را برگزار مي كند و البته به دليل به وجود آمدن مشكل تهيه بليط سفر خود به تهران براي رويارويي با صدرنشيني رقابت هاي ليگ برتر فوتبال كشورمان را لغو كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین