کد خبر: ۳۶۳۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

ابطحی: بعید می‌دانم عارف کنار بکشد/ عارف و لاریجانی برای کرسی ریاست رقابت می‌کنند

به طبع ریاست مجلس‌ دهم را نمایندگان مشخص می‌کنند و آنها هستند که تعیین می‌کنند چه کسی بر کرسی ریاست تکیه بزند.
آفتاب‌‌نیوز : ابطحی معتقد است که اصلاح طلبان اگر بخواهند در این دور نیز موفق شوند باید افراد زیادی را پای صندوق های رای بیاورند و مردم را تشویق به شرکت در انتخابات کنند.

به گزارش نامه نیوز، سیدمحمدعلی ابطحی سیاستمدار اصلاح‌طلب در خصوص دور دوم انتخابات مجلس گفت: معمولا در دور دوم انتخابات افراد کمتری شرکت می‌کنند و طبیعی است که زمانی جریان اصلاح‌طلب موفق می‌شود که بتواند تعداد شرکت‌کنندگان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان باید حجم بالایی از شرکت‌کنندگان را پای صندوق‌های رای بیاورد. افراد باقی‌مانده برای دور دوم انتخابات نیز مربوط به شهرستان‌ها هستند که برایشان مسائل محلی بر مسائل سیاسی و جناحی اولویت دارد.

ابطحی با بیان اینکه اصلاحات‌ شرایط بسیار سختی دارند، تصریح کرد: سخت است که اصلا‌ح‌طلبان بتوانند در این شرایط راهی را که در دور اول شروع کردند در دور دوم هم ادامه دهند. اما ما همچنان امیدواریم نهضت تهرانیزه شدن انتخابات در شهرستان‌های مختلف نیز اجرایی شود.

این فعال سیاسی با اشاره به این موضوع که ترکیب نهایی مجلس ریاست مجلس دهم را مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: به طبع ریاست مجلس‌ دهم را نمایندگان مشخص می‌کنند و آنها هستند که تعیین می‌کنند چه کسی بر کرسی ریاست تکیه بزند.

وی ادامه داد: معتقدم باید صبر کنیم تا بعد از انتخابات دور دوم، تا ترکیب نهایی مجلس مشخص و در پی آن رئیس‌مجلس نیز انتخاب شود.

محمدعلی ابطحی انصراف محمدرضا عارف از کاندیداتوری ریاست مجلس را بعید دانست و گفت:  معتقدم آقایان لاریجانی و عارف باهم برای ریاست رقابت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین