کد خبر: ۳۶۳۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

بهترین راه حل مشکلات، گفت‌وگوی مسالمت آمیز است

نماینده پاکستان گفت که بهترین راه حل مشکلات گفت‌وگوی مسالمت آمیز است.
آفتاب‌‌نیوز :
سناتور سیف نماینده پاکستان در نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی که صبح امروز در هتل اسپیناس برپا شد گفت: من اعتقاد دارم تاکنون کارهای بسیار خوبی در این کمیته انجام شده است، بخصوص در جلساتی که قرار است قطعنامه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و آنها را تایید کنیم.

وی ادامه داد: آسیا مهد تمدن و دارای آداب و رسوم خاصی است که حفظ این میراث و تمدن قدیمی وظیفه همه ماست تا این تنوع فرهنگی را درباره آسیا پابرجا نگه داریم.

نماینده پارلمان پاکستان با اشاره به مناقشات، مشکلات و درگیری های موجود در آسیا، اظهار کرد: هم اکنون شاهد مناقشات منطقه ای در سوریه، فلسطین، افغانستان و کشمیر هستیم و تشنجاتی نیز در برمه وجود دارد که فکر می کنم این مناقشات منجر به بی ثباتی جهان شده است.

سیف خاطرنشان کرد: مسئولیت کار ما در این کمیته بسیار مهم و خطیر و حائز اهمیت است تا بتوانیم به عمق این مسائل پی ببریم. آقای ابوترابی فرد هم در سخنان خود اشاره کرد که گفت وگو و مذاکره بسیار مهم است به شرطی که عقلانی و درست انجام گیرد تا بتوانیم مشکلات منطقه‌ای و جهان را حل کنیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه روش گفت‌وگو بسیار اهمیت دارد، گفت: اگر مسالمت آمیز گفت‌وگو کنیم بهترین راه را انتخاب کرده‌ایم، ما اکنون در مرحله‌ای از تاریخ هستیم که در آن باید میراث چند هزار ساله آسیا را از طریق گفت‌وگو و همکاری حفظ کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین