کد خبر: ۳۶۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۳:۴۶

آرش برهاني: پرسپوليس را شكست مي‌دهيم

همچنان به قهرماني در ليگ برتر اميدواريم
آفتاب‌‌نیوز :

وي ادامه داد: پاس اكنون در وضعيت مطلوبي قرار دارد و با توجه به تساوي كه برابر صدرنشين ليگ به دست آورديم، براي اين ديدار كاملا آماده هستيم. پيروزي در اين ديدار ارزش زيادي براي ما دارد، چرا كه با به دست آوردن 3 امتياز اين مسابقه همچنان در كورس قهرماني باقي مي‌مانيم.
برهاني با اشاره به غيبت چند بازيكن اصلي تيمش اظهار كرد: در بازي استقلال 6 بازيكن اصلي خود را در اختيار نداشتيم؛ اما، با اين وجود بازيكنان ذخيره و جوان تيم نمايش فوق‌العاده‌اي در زمين داشتند. ما در بازي با پرسپوليس نيز 4 غايب داريم؛ اما، بي‌ترديد بازيكنان شايسته‌ي زيادي براي پر كردن جاي خالي آنها داريم و اجازه نمي‌دهيم كه غيبت اين بازيكنان بر روند تيمي ما تاثير منفي را بر جاي بگذارد.
اين مهاجم ملي‌پوش در خصوص وضعيت نامطلوب پرسپوليس گفت: پرسپوليس دوران افت خود را طي مي‌كند و نتايج چندان رضايت بخشي را در اين فصل به دست نياورده است. اين تيم در بازي گذشته خود برابر سايپا بسیار خوب ظاهر شد و اگر 10 نفره نمي‌شد، قطعا سايپا را شكست مي‌داد. بازيكنان اين تيم انگيزه‌ي زيادي براي شكست پاس دارند و به همين دليل بازي دشواري را پيش رو خواهيم داشت.
برهاني در پايان خاطر نشان كرد: ما همچنان به قهرماني در ليگ برتر اميدواريم و اگر روند مثبت فعلي را ادامه دهيم، توانايي دستيابي به اين هدف بزرگ را خواهيم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین