کد خبر: ۳۶۳۸۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

مطهری: وزیر کشور را استیضاح می‌کنیم

وی با اشاره به رد صلاحیت شدن یکی از کاندیداهای مجلس در اصفهان، پس از رأی آوردن، گفت: بر اساس آئین نامه مجلس شورای اسلامی در صورتی كه مداركی در خصوص رد صلاحیت شدن یك نماینده مجلس پس از انتخاب شدن از سوی مردم پیدا شود باید این مسئله در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد که با استیضاح رحمانی فضلی جلوی رویه خلافی، که ممکن است منجر به رد صلاحت رئیس جمهوری هم شود خواهیم ایستاد.

به گزارش مهر، علی مطهری سه شنبه شب در نشست تدوین اندیشه های شهید مرتضی مطهری در خصوص جمهوریت در نظام اسلامی با اشاره به رد صلاحیت شدن یکی از کاندیداهای مجلس در اصفهان، پس از رأی آوردن، گفت: بر اساس آئین نامه مجلس شورای اسلامی در صورتی كه مداركی در خصوص رد صلاحیت شدن یك نماینده مجلس پس از انتخاب شدن از سوی مردم پیدا شود باید این مسئله در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار بگیرد.

مطهری اظهار كرد: استیضاح وزیر كشور به دلیل تبدیل نشدن این مسئله خلاف، به یك رویه ثابت صورت می گیرد. در صورتی كه این مسئله به یك رویه تبدیل شود به روزی می رسیم كه رئیس جمهوری را به همین بهانه رد صلاحیت كنند.  

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: چنین تعارض هایی ناشی از مصلحت اندیشی های غلط فردی است. چنین فعالیتی خیانت به انقلاب اسلامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
8
یعنی در حال حاضر یه مرد تو مجلسه فقط ، اونم علی مطهریه ، خدا حفظش کنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
6
زنده باد فرزند برومند شهید مطهری
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین