کد خبر: ۳۶۳۸۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

ترامپ: کلینتون اگر مرد بود ۵ درصد هم رأی نداشت

دونالد ترامپ پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه گفت اگر هیلاری کلینتون یک مرد بود ۵ درصد آراء انتخابات عمومی را نیز نمی‌توانست کسب کند.
آفتاب‌‌نیوز : پیشروی کاندیداتوری جمهوری‌خواهان در یک سخنرانی در برج ترامپ در نیویورک گفت: «صادقانه بگویم، اگر هیلاری کلینتون یک مرد بود، فکر نمی‌کنم که می توانست 5 درصد آراء را کسب کند.»

به گزارش تسنیم، ترامپ در حمله‌ای تند به هیلاری کلینتون، که نامزد پیشروی دموکرات‌ها است، گفت: «تنها چیزی که او دارد کارت زنان است.»

وی ادامه داد: «و چیز زیبا این است که زن‌ها او را دوست ندارند. ...و ببینید که من چه عملکرد خوبی درباره زنان امشب نشان دادم.»

کلینتون در صفحه توئیتری خود و در واکنش به این اظهارات به ترامپ هشدار داد که در سخنرانی‌هایش هوشیارتر باشد.

ترامپ بلافاصله توجه خود را از انتخابات مقدماتی به انتخابات عمومی معطوف کرده و در سخنانی تهاجمی به استقبال کلینتون رفت: «هیلاری قدرت یا جرأت مقابله با چین یا چیزهای دیگر را ندارد.»

ترامپ در مسائل زنان به وزیر خارجه سابق آمریکا حمله کرده و همچنین به دلیل رأی به جنگ عراق در سال 2002 وی را آماج انتقاد قرار داد. «من خیلی بیشتر از آنچه هیلاری کلینتون می‌تواند برای زنان کار خواهم کرد.»

وی ادامه داد: «او کار خوبی در حوزه نظامی انجام نخواهد داد. او فرصتش را داشت و زمانی که عراق مطرح شد، دستش را بالا برد [به حمله رأی داد].»

ترامپ در انتخابات روز سه‌شنبه توانست آراء دلوار، رودز‌آیلند، مریلند، پنسیلوانیا و کنکتیکات را بدست آورده و به 1237 نمایندگی لازم برای کسب نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری نزدیک‌تر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین