کد خبر: ۳۶۳۸۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

باهنر: توافق هسته ای جنگ سخت دیپلماسی بود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : توافق هسته ای به مثابه جنگ سخت سرداران دیپلماسی كشور بود.
آفتاب‌‌نیوز : محمد رضا باهنر سه شنبه شب در جمع گروهی از اهالی شهرضا در جنوب اصفهان افزود: در برجام برخی از اهداف محقق نشد كه بعضی ناشی از كم دقتی و برخی نیز از روی ناچار بود.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: می بینیم كه طرف مقابل در برخی موارد در برجام متعهد نبوده و ما هم اعتمادی به آنها نداریم.

باهنر همچنین با بیان وضعیت اقتصادی و بازار جهانی نفت گفت : اكنون میزان فروش نفت ما از 700هزار بشكه در زمان اوج تحریم ها به 2میلیون بشكه نفت رسیده اما درآمد نفت ما در زمان اوج تحریم هابیشتر بود.

وی افزود : در زمان اوج تحریم ها به طور میانگین نفت بشكه ای 100دلار فروخته می شد اما اكنون فقط بشكه ای 30 دلار فروخته می شود.
باهنربا اشاره به نام گذاری سال 1395 به نام اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل گفت : این نام گذاری برای عموم جامعه مبارك و مطالبه رهبر معظم انقلاب از دست اندركاران, مسئولان و كارگزاران جامعه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: اگر چشم و گوش دل وبصیرت داشته باشیم می فهمیم این نوعی تشرمهربانه بوده چون كه سیاست های اقتصاد مقاومتی برای مصون بودن كشور در مقابل تهدیدات طبیعی وغیرطبیعی آن طور كه باید اجرا نشد.
باهنر گفت: برنامه ها وسیاست های اقتصاد مقاومتی در راستای مقاوم كردن اقتصاد كشور در مقابل تهدیداتی از قبیل تحریم، ركود، سیل و زلزله باید تمام وكمال اجرا شود.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اقتصاد دنیا در هم تنیده شده و حوادث طبیعی و غیر طبیعی اقتصاد های ملی را در معرض خطر قرارداده كه نیاز است تا اقتصاد های ملی در برابر این حوادث خود را مقاوم كنند.

باهنر وجود نفت وانرژی را یكی از عوامل موثر در افزایش تولید ورونق اقتصادی دانست وگفت: اگر از این نعمت الهی درست استفاده شود مطلوب بوده اما اگر غلط استفاده شود مضرخواهدبود.
وی با اشاره به حوادث اخیر منطقه و فعالیت داعش در كشورهای همسایه گفت: آل سعود وصهیونیسم دشمن سخت ایران ودرصدد برهم زدن امنیت كشور ما هستند.
وی اظهاركرد: روزی نیست كه تروریست ها با برنامه های مختلف درصدد انتقال مواد منفجره به داخل ایران نباشند اما در این میان تلاش، تعهد، جسارت وایثارگری های سربازان گمنام امام زمان (عج) تلاشهای تروریستی را نا كام گذاشته است.

باهنر همچنین پیش از این سخنرانی در محل حسینیه انقلاب اسلامی سمیرم حضور یافت و گفت : اقدام و عملی كه در كنار اقتصاد مقاومتی قرار گرفته نیز تاكید رهبر معظم انقلاب بر عملیاتی شدن این مطالبه و خواسته به حق و ضروری را نشان می دهد.
باهنر در ادامه به دو رویداد تلخ در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: نخستین رویداد حادثه هفت تیر و شهادت شهید بهشتی و اعضای دولت در آن دوره برای كشور چالش هایی داشت.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: تنش ها و رخدادهای تلخ مجلس ششم نیز رویداد تلخ دیگری بود كه در همان دوره نماینده‌ای در صحن مجلس می گوید: ماركس دین را افیون توده‌ها می‌دانست اما ما می‌گوییم دین افیون توده‌ها و دولت است .

دبیركل جبهه خط امام و رهبری با اشاره به نقش خطیر مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد: مجلس به فرمود امام راحل در راس امور است و تمام قوانین كشور از این قوه به قوای دیگر ابلاغ می‌شود.
دومین مرحله انتخابات مجلس دهم در استان اصفهان در دو حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان و نیز شهرستان سمیرم به مرحله دوم كشیده شده است.

این دو حوزه انتخابیه هر كدام دارای یك نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند .
استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با همراه اقلیت مذهبی ارامنه دارای 20 نماینده است.
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
قبول ، لطفا برنده و بازنده را نيز مشخص بنما
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین