کد خبر: ۳۶۳۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

سازش دو طایفه پس از سال‌ها درگیری

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج از برگزاری جلسه صلح و سازش بین دو طایفه به همت پلیس شهرستان خبر داد و گفت: در پی این رویداد 2 نفر از حکم قصاص نجات یافتند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرگرد علی امیری اظهار کرد: درگیری بین دو طایفه از شهرستان قلعه گنج از سال 89 آغاز شد و رعب و وحشت زیادی را در بین همشهریان ایجاد کرده بود.

وی افزود: با توجه به اقلیم منطقه و زندگی طایفه‌ای در قلعه گنج، متاسفانه هر ساله شاهد اتفاقات ناگواری در زمینه انتقام جویی توسط طوایف هستیم.

امیری تصریح کرد: خوشبختانه با تدابیر فرماندهی انتظامی قلعه گنج برای از بین بردن اختلافات، سازش بین طوایف و برپایی امنیت کامل، جلسات پی در پی برگزار شد که در نهایت به سازش بین این دو طایفه انجامید.

وی اضافه کرد: با همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان و برگزاری چندین جلسه جهت سازش بین این دو طایفه، بالاخره صبح امروز این طوایف سرشناس، صلح کردند و در این رابطه دو نفر از حکم قصاص نجات یافتند. با همکاری و همیاری طوایف شاهد امنیت بیشتر در این شهرستان هستیم.

به گزارش ایسنا، امیری گفت: قانون باید همواره رعایت شود و اگر در مسائلی با یکدیگر اختلاف داریم باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنیم زیرا دیگر زمان درگیری‌های قبیله‌ای برای حل مشکلات به سر آمده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین