کد خبر: ۳۶۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۴:۴۶

مسعود رايگان: افزايش بودجه، مي‌تواند يكي از دستاوردهاي جشنواره تئاتر فجر باشد

آفتاب‌‌نیوز : رايگان خاطر نشان كرد: مخاطبي كه در پي كسب تجربه‌اي‌نو به ديدن نمايشي مي‌رود در حقيقت در جهت ارتقاء فرهنگي كشور گام بر مي‌دارد كه با افزايش بودجه مي‌توان به تعداد سالن‌هاي نمايشي و بازسازي سالن‌هاي قبلي كه اكثر از شرايط مطلوبي برخوردار نيستند، پرداخت. 

وي درباره مديريت جديد مجموع مجموعه نمايشي كشور گفت: تا اين لحظه همكاري‌ها صادقانه بوده است تمام كمك‌ها و پشتيباني‌هاي مركز هنرهاي نمايشي مديريت تئاترشهر و ديگران باعث شد كه نمايش بتواند روي پا بايستد. 

كارگردان نمايش رؤياي يك عكس در ادامه به برگزاري نشست‌هاي تخصصي در زمينه تئاتر اشاره كرد و افزود: بايد براي افزايش جذب مخاطب تئاتر نشست‌هاي تخصصي با حضور افراد آگاه و با تجربه در اين زمينه برگزار كرد.

وي در خاتمه درباره جايگاه و تاثيرگذاري جشنواره تئاتر فجر گفت: نفس برگزار كردن جشنواره مهم نيست بلكه انديشه‌اي كه در پشت آن نهفته است حائز اهميت است. 

رايگان تصريح كرد: برگزاري جشنواره فجر به شكل بين‌المللي به هنرمندان ايراني اين فرصت بوجود مي‌آورد كه در جريانات هنري روز قرار بگيرند و از سوي ديگر، جشنواره محلي است براي آموزش، ما بايد از برپايي جشنواره‌ها به عنوان يك ساز و كار آموزشي در جهت تربيت و تعليم هنرمندان حوزه نمايشي بهره ببريم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین