کد خبر: ۳۶۴۰۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

واکنش لاهوتی به ادعای حدادعادل

عضو کمیسیون عمران مجلس می‌گوید دولت یازدهم هیچ انحرافی از مسیر درست انتخابات نداشته و انتخابات در کمال سلامت برگزار شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرآنلاین در واکنش به ادعاي دخالت دولت در انتخابات، گفت: معمولا دولتهای برگزار کننده انتخابات با این نوع از ادعاها روبرو می‌شوند ولی حاضرم خدا را شاهد بگیرم که دولت فعلی انتخابات را در کمال آرامش و سلامت برگزار کرد.

وی تصریح کرد: شاید برخی بگویند چون من در این دوره رای آورده‌ام این حرف را میزنم ولی واقعا اینگونه نیست بلکه این دیدگاه قطعی و واقعی من است. خوشبختانه دولت انحرافی از مسیر اصلی انتخابات نداشته است.

این نماينده اصولگرا با بیان اینکه دولت از ابزارهای تحت اختیارش برای دخالت در انتخابات بهره نگرفت، اظهار داشت: انصاف و وجدان داشته باشیم، در انتخابات گذشته می‌دیدیم که دولت چگونه با ابزارها و امکاناتی که در اختیار داشت در امر انتخابات دخالت می‌کرد ولی در این دوره از انتخابات شاهد بروز چنین اتفاقاتی نبودیم و اگر اقدام غیرقانونی صورت می گرفت دولت سریعا ورود کرده و برخورد جدی می‌کرد.

لاهوتی ادامه داد: شخصا از جمله افرادی بودم که مورد حمایت طیف نزدیک به دولت هم بودم ولی هیچ امکانات دولتی برای حمایت از من بکار گرفته نشد. حتی در حوزه انتخابیه من شاهد بودم که هرجا بی قانونی صورت می گرفت، دولت کاملا برخورد می‌کرد و بی طرفی خود را بخوبی اثبات کرد.

وی با انتقاد از کسانی که در آستانه انتخابات مرحله دوم مجلس به این مباحث دامن می زنند، خاطرنشان کرد: انتخابات میدان مبارزه است، اگر رای می آوردند لابد می گفتند انتخابات خوب برگزار شد و همه چیز مثبت بود ولی حالا که رای نیاوردند می گویند انتخابات ناسالم بود و دولت در انتخابات دخالت کرده است، این رفتار دور از انصاف است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: کسانی که این گونه اظهارات را مطرح می کنند متوجه نیستند که اصل نظام و حکومت را زیر سوال می برند، آن هم در شرایطی که این انتخابات از بهترین انتخابات هایی بود که برگزار شده بود. در فضای فعلی همه باید کمک کنند که مجلس بعدی مجلسی در خدمت نظام و اهداف توسعه ای و پیشرفت کشور باشد.

لاهوتی گفت: با توجه به انتخابات گذشته معتقدم که وزارت کشور دولت یازدهم عملکرد بسیار خوبی در انتخابات داشت و خیلی خوب، با درایت و با اقتدار انتخابات را برگزار کرد.

گفتنی است غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم چند روز پیش از دخالت مسئولان دولتی در انتخابات سخن گفت و خواستار آن شد که دولت و شورای نگهبان نسبت به موارد تخلف بی اعتنا نباشند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین