کد خبر: ۳۶۴۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

ترامپ: اوباما ایران را به یک قدرت بزرگ تبدیل کرد!

نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز چهارشنبه گفت: کمک دیپلماتیک اوباما به ایران، این کشور را به یک قدرت بزرگ تبدیل کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد شدید از سیاست‌ خارجی دولت اوباما گفت:‌ او با مراقبت و عطوفت با ایران رفتار کرد و از این کشور یک قدرت بزرگ ساخت.

به گزارش پایگاه خبری هیل، وی اضافه کرد:‌ ایران مطمئنا در یک دوره کوتاه مدت به دلیل آنچه که ما انجام دادیم به یک قدرت بسیار بزرگ تبدیل شد و همه به هزینه اسرائیل، متحدان‌مان در منطقه و بسیار مهم‌تر خود ایالات متحده بود. ایران پس از امضای توافق هسته‌ای بین‌المللی در سال گذشته که تحریم‌های فلج کننده بخش مالی و نفتی‌اش را لغو می‌کرد، به دنبال توسعه نفوذ خود در منطقه بوده است. کاخ سفید با انجام توافق هسته‌ای به کنار گذاشتن متحدان و شرکای دیرینه خود مانند عربستان سعودی و اسرائیل متهم شده است.

به گزارش ایسنا، ترامپ در این باره گفت:‌ دوستان ما به این فکر می‌کنند که نمی‌توانند به ما تکیه کنند. ما رئیس جمهوری داریم که دوستان‌مان را دوست ندارد و در برابر دشمنان‌مان تعظیم می‌کند؛ چیزی که ما در تاریخ کشورمان هرگز آن را ندیده بودیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
0
ایران قدرت بود، در ضمن تعامل اوباما با رییس جمهور عزیزمون مورد پسند مردم بود کاش رابطه ها صمیمانه تر میشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین