کد خبر: ۳۶۴۱۱۹
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

پرسپولیسی‌ها بدل بیرانوند را پیدا کردند

در روزهایی که استقلالی‌ها به دروازه بان نفت اتهام کم کاری احتمالی زده‌اند، پرسپولیسی‌ها سراغ مهاجم سایپا رفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
 رقابت همزمان پرسپولیس و استقلال در هفته‌های پایانی لیگ، بقیه تیم‌های لیگ برتری را هم درگیر کرده است. علیرضا منصوریان، خودش را سرباز استقلال می‌داند و علی دایی آماده است هفته آخر برای استقلال دردسر درست کند. سرنوشت استقلال خوزستان هم هفته آخر به تیم یحیی گل‌محمدی گره می‌خورد.

در این شرایط، بازیکنانی که به یکی از این دو تیم علاقه دارند هم در معرض اتهام هستند. علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی که از همین حالا به پرسپولیس فصل بعد لینک شده‌اند و جدیدا، میلاد میداودی که گفته می‌شود در لیست فصل بعد مظلومی قرار دارد.

میداودی زمانی که در استقلال اهواز بازی می‌کرد، در آخرین بازی‌اش مقابل استقلال دروازه این تیم را باز کرد اما بعد از رفتن به استقلال و جدایی از این تیم، هیچ وقت نتوانسته به آن‌ها گل بزند. میداودی نیم فصل دوم لیگ دوازدهم در آلومینیوم هرمزگان بود، لیگ سیزدهم پیراهن استقلال خوزستان را پوشید و دو فصل اخیر در سایپا بازی می‌کند. او با پیراهن همه این تیم‌ها مقابل استقلال بازی کرده اما نتوانسته گل بزند. بر خلاف بازی با استقلال، بازی‌های میداودی مقابل پرسپولیس با درخشش یا گلزنی او همراه بوده‌اند. میداودی هم مانند بیرانوند، پیش از دیدار مقابل تیم مورد علاقه اش دست به مصاحبه زده و از خواسته قلبی اش برای قهرمانی استقلال پرده برداشته است. این در حالی است که این بازیکن امید اصلی تیم بحران زده جلالی برای گلزنی به استقلال است. یکی از مهم ترین ستاره‌هایی که این هفته، نمایش او زیر ذره بین قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛بعد از اینکه استقلالی ها به صفحه بیرانوند حمله کردند و او را متهم به پرسپولیس بودن و راه دادن به این تیم در بازی مستقیم کردند و البته در برخی موارد خود پرسپولیس ها هم از این گلر خواستند این بازیکن پرسپولیسی به پرسپولیس راه بدهد، حالا هواداران سرخ به صفحه میداودی رفته اند و او را متهم به کم کاری مقابل تیم سابقش متهم کرده اند! اتفاقی که هنوز نیفتاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین