کد خبر: ۳۶۴۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

ترامپ: استفاده از سلاح‌ اتمی علیه داعش باید گزینه روی میز باشد

یک کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که امکان استفاده از سلاح‌های اتمی علیه داعش باید جزو گزینه‌های روز میز باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
این اظهارات دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تشریح برنامه‌های وی برای سیاست خارجی کشورش مطرح شد.

ترامپ در اظهارات خود متعهد شده که منافع امنیتی آمریکا اولویت اصلی وی در تصمیم‌های سیاست خارجی باشد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که کشورش باید به سرعت سیستم تسلیحات اتمی خود را مدرنیزه کند.

به گزارش ایسنا، وی در گفت‌وگویی با شبکه خبری NBC خاطرنشان کرد که احتمال استفاده از سلاح‌های هسته‌ای غیرممکن نیست.

ترامپ با بیان این که استفاده از چنین سلاح‌هایی فاجعه‌بار است، در عین حال گفت که این احتمال باید وجود داشته باشد که آمریکا بتواند علیه داعش از سلاح‌های اتمی استفاده کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
2
ظاهرا هیتلری جدید در حال زایش است . انتخاب این بشر بعنوان رئیس جمهور یک کشور تا دندان مسلح در حکم دادن تیغ به دستان زنگی مست است . مردم امریکا اگر ایشان را انتخاب کنند به این معنی خواهد بود که به پایین ترین درجه از شعور سیاسی و انسانی خود رسیده اند . در حالیکه کشور ما فقط بخاطر اینکه مظنون به دستیابی سلاح هسته ای است تا به این اندازه مورد بی مهری جامعه به ظاهر جهانی قرار می گیرد این ادم براحتی صحبت از مدرنیزه کردن و استفاده از سلاح هسته ای می کند . و برای از بین بردن قبح سخنانش مسئله داعش را پیش می کشد . ( گروهی که زاییده سیاست های وحشیانه خود آمریکا و اسرائیل است ) . مسئولان گرامی کشور عزیزمان این را قطعا می دانند که موج جدید درندگی آمریکا در راه است و باید بیش از پیش در تقویت سیستم دفاعی کشور جدیت به خرج دهند و هیچوقت استفاده آمریکا از سلاح هسته ای را امری بعید نپندارند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین