کد خبر: ۳۶۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۵:۲۷

پیام رئیس جمهور به مناسبت سقوط هواپیمای سپاه

آفتاب‌‌نیوز : متن کامل پیام دکتر احمدی نژاد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا

حادثه تلخ و ناگوار شهادت فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرتیپ کاظمی و فرمانده لشکر قهرمان 27 حضرت رسول (ص) و همراهان آنان که همه از سربازان فداکاران و خدوم اسلام و میهن اسلامی بودند، موجب تاثر و تاسف شدید گردید.

ضایعه فقدان این سربازان فداکار ولی عصر (عج) را به آن حضرت فرمانده معظم کل قوا، دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و ملت شریف و عزیز ایران تسلیت می گویم.

آنچه که می تواند این حادثه را قابل تحمل کند، کارنامه سراسر ایثار و فداکاری این عزیزان است که نقطه درخشان تاریخ کشور ماست.

پرچم استقامت و پایداری که پیوسته در دست این سربازان فداکار میهن اسلامی در اهتزاز است. همچنان در دست سربازان دیگری از خیل ایثارگران برافراشته خواهد ماند. خون این عزیزان نقطه اتصال نسلهاست، نسلی که بازمانده مقاومت و تلاش دوران دفاع مقدس است و در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سر از پا نمی شناسد.

یقین دارم که همه نیروهای مسلح همچون آحاد ملت، با اتکال به ذات احدیت، تمسک به فرهنگ انتظار، تبعیت از ولی امر مسلمین، مظهر خواستن و توانستن، پایداری و عزت خواهند ماند.

وجود چنین ملتی و سربازانی موجب افتخار است.

عزت و سربلندی نیروهای مسلح و ملت شریف را از خداوند عزیز و قادر مسالت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین