کد خبر: ۳۶۴۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

حاشیه‌های برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دهم در استانها

روز جمعه دهم اردیبهشت 95 مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 21 استان برگزار شد كه در برخی مناطق حاشیه هایی داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
عروس و داماد مازندرانی با حضور در حسینیه محله خواجه كلای شهر زیراب، رای خود را به صندوق رای شعبه چهار شهرستان سوادكوه انداختند. 

این عروس و داماد در نخستین روز از زندگی مشتركشان با حضور در شعبه اخذ رای علاقه مندی خود را به مشاركت در سرنوشت كشورشان نشان دادند.

محمدرضا فرهانی و بانو 'ز فرهانی' زوج شهر چوئبده از توابع آبادان نیز زندگی مشترك خود را در پای صندوق رای آغاز كردند تا بر اساس سنت خدا به دو تكلیف شرعی و سیاسی خود عمل كنند.

یك عروس و داماد در شهر تكاب آذربایجان غربی به همراه جمعی از اقوام، خویشاوندان و مهمانان مراسم عروسی خود در شعبه ثابت شماره 20 شهری تكاب واقع در مدرسه پروین اعتصامی این شهر حضور یافته و رای خود را در میان تشویق مردم به صندوق انداختند.

همچنین زوج دانشجوی گیلانی، نیز با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد سرخبنده رشت، رأی خود را به صندوق انداخته و در انتخابات شركت كردند.

** ساری

احمد مظفری رئیس كمیته اطلاع رسانی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران روز جمعه در جمع خبرنگاران استان از حضور چهار تن از خبرنگاران خبرگزاری تیما انگلستان در دو حوزه انتخابیه بابل و قائمشهر برای پوشش اخبار انتخابات خبر داد. 

با هماهنگی اداره كل مطبوعات وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی 18 نفر از خبرنگاران خبرگزاری های انگلستان، كلمبیا، فرانسه، عراق، آلمان و لبنان برای پوشش اخبار انتخاباتی به حوزه های انتخابیه استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، گیلان و مازندران اعزام شدند. 

** شهركرد

10 ساعت پیاده روی برای بردن صندوق رای به مناطق سخت گذر كوهرنگ

نیروهای اجرایی انتخابات در كوهرنگ چهارمحال وبختیاری، با پیاده روی 10 ساعته، صندوق اخذ رای را به مناطق سخت گذر این شهرستان رساندند.

از روز گذشته نیروهای نظارتی، اجرایی، امنیتی و انتظامی با هفت صندوق اخذ رای به دهستان موگویی كوهرنگ اعزام شدند و صندوق اخذ رای منطقه سه جو - گاوشیر را پس از پیاده روی 10 ساعته به این منطقه رساندند.

***
گیلان 

حضور یك پیرمرد 105 ساله رشتی كه به تنهایی برای شركت در انتخابات حضور یافته بود از دیگر حاشیه های انتخابات در شهر رشت بود.

به گزارش ایرنا،مرحله نخست دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند سال 94 در سراسر كشور برگزار و از مجموع 290 كرسی مجلس تكلیف 222 كرسی مشخص شد.

امروز جمعه دهم اردیبهشت 95 در دور دوم انتخابات، 136 نامزد برای دستیابی به 68 كرسی باقی مانده و راهیابی به خانه ملت با هم رقابت می كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین