کد خبر: ۳۶۴۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

شکست رپترز و پیروزی میامی در بازی‌های پلی‌آف NBA

صبح امروز در ادامه بازی‌های پلی‌آف NBA، سه بازی انجام شد که در مهم‌تر‌ین آنها تورنتو رپترز شکست خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه بازی‌های پلی‌آف کنفرانس شرق، ایندیاینا پیسرز با نتیجه‌ 101 بر 83 تورنتو رپترز را شکست داد. در این بازی پاول جورج عملکرد خوبی برای پیسرز داشت. او 21 امتیاز آورد، یازده ریباند و 6 پاس منجر به گل نیز داشت.

با شکست امروز رپترز، تعداد بردهای این تیم با پیسرز مساوی شد و در حال‌ حاضر هر دو تیم سه برد دارند. در بازی بعدی هر کدام از این دو تیم که برنده باشد، به دور یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد.

در بازی دیگر کنفرانس شرق، میامی هیت با نتیجه‌ 97 بر 90 شارلوت هورنتس را شکست داد. در این بازی، دایان وید عملکرد خوبی را از خود نشان می داد. او 23 امتیاز برای میامی کسب کرد و 6 ریباند و چهار پاس منجر به گل داشت. تعداد بردهای میامی و هورنتس نیز باهم برابر است و در بازی بعدی مشخص خواهد شد که کدام یک از این دو تیم، به یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از ESPN، در تنها بازی کنفرانس غرب نیز امروز (شنبه) پورتلند تریل بلیزرز با نتیجه‌ 106 بر 103 لس آنجلس کلیپرز را شکست داد. در این بازی، دامیان لیلارد تاثیرگذارترین بازیکن پورتلند بود. او 28 امتیاز کسب کرد و پنج ریباند و هفت پاس منجر به گل داشت.

پورتلند با داشتن چهار برد مقابل دو برد کلیپرز نتوانست به یک چهارم نهایی صعود کند و در این دور با گلدن استیت وریرز روبرو می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین