کد خبر: ۳۶۴۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

وزنه بردار طلایی ایران: به مدال المپیك امیدوار شدم

دارنده مدال طلای دسته 105 كیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا گفت: با وجود دو سال دوری از میادین، موفق به كسب مدال طلای آسیا شدم تا برای گرفتن مدال در المپیك 2016 ریو بیشتر امیدوار شوم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا براری پس از كسب مدال طلای قهرمانی آسیا گفت: چند سال از میادین وزنه برداری دور بودم، اما در تاشكند موفق شدم ركوردهای خودم را بزنم.

وی با بیان اینكه دوری دو ساله از میادین برای وی به سختی گذشت، گفت: در پیكارهای قهرمانی جهان در سال های 2014 و 2015 در قزاقستان و آمریكا نیز توان كسب مدال را داشتم، اما برخی تصمیم گیری ها و حواشی سبب شد از رقابت های جهانی و آسیایی دور شوم.

دارنده مدال طلای وزن 105 كیلوگرم كشورمان با قدردانی از رئیس فدراسیون وزنه برداری و وزارت ورزش و جوانان كه شرایط حضور وی را در میادین ورزشی فراهم كردند، گفت: امیدوارم با كسب مدال طلای المپیك یك بار دیگر دل مردم ایران را شاد كنم.

وی در خصوص رقابت ها قهرمانی آسیا گفت: در رقابت یك ضرب خیلی بیشتر از 180 كیلوگرم می توانستم وزنه را بالای سر ببرم، اما شرایط رقابت های به صورتی بود كه باید وزنه های مورد نظر را انتخاب و می زدم.

به گزارش ایرنا،‌ محمدرضا براری وزنه بردار دسته 105 كیلوگرم ایران روز شنبه در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در حركات دو ضرب با بالای سر بردن وزنه 221 كیلوگرمی، ضمن كسب مدال طلای حركت دوضرب، در مجموع نیز با ركورد 401 كیلوگرم تیم ایران را در آخرین روز این مسابقات صاحب مدال طلا كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین