کد خبر: ۳۶۴۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

از حضور احمدي‌نژاد در رقابت نترسيم!

درست است که سیاست‌های احمدی‌نژاد سختی‌های زیادی را به مردم تحمیل کرد و بسیاری از مشکلات امروز کشور حاصل مدیریت اوست اما او هم حق دارد در صحنه سیاسی کشور حضور داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : این روزها احمدی‌نژاد بازهم تبدیل به تیتر اصلی رسانه‌های ایران شده است. تحلیلگران و ناظران سیاسی مخالف محمود احمدی‌نژاد  این حضور را به گونه‌های مختلف بر اساس برداشت‌های گوناگون تحلیل می‌کنند.

مصطفی دانند در روزنامه قانون نوشت:  این افراد که بسیاری از آنها موافق حضور احمدی‌نژاد در صحنه سیاسی کشور نیستند بر این باورند كه به‌دلیل عملکرد او و مشکلاتی که دولتش برای کشور ایجاد کرده است نباید اجازه بدهیم که محمود احمدی نژاد و یارانش بازهم پای به عرصه سیاست ایران بگذارند و دوباره در قدرت قرار بگیرند.

در  مورد همین حضور  باید اشاره کنیم که هرکسی حتی محمود احمدی‌نژاد حق دارد در چارچوب قانون وارد صحنه سیاسی کشور شود و نظرات خود را بیان کند و حتی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم آماده کند. نباید به این دلیل که تفکر احمدی‌نژاد را نمی‌پسندیم، تلاش کنیم او را از صحنه سیاسی کشور حذف کنیم.

پس  نباید مانع حضور احمدی‌نژاد در فضای سیاسی کشور شویم. درست است که سیاست‌های احمدی‌نژاد سختی‌های زیادی را به مردم تحمیل کرد و بسیاری از مشکلات امروز کشور حاصل مدیریت اوست اما او هم حق دارد در صحنه سیاسی کشور حضور داشته باشد. اتفاقا باید اجازه بدهیم او به صحنه بیاید و با رای مردم از صحنه سیاسی حذف شود، نباید از حضور احمدی‌نژاد ترسید. احمدی‌نژادی‌ها معتقد هستند که رای ندادن مردم به نامزدهای اصولگرایان در دو انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و مجلس دهم، رای ندادن به احمدی‌نژاد نبود چون احمدی‌نژاد اصولگرا نیست. آنها بر این باور هستند که احمدی‌نژاد خود یک جریان است و به تنهایی می‌تواند به صرف احمدی‌نژاد بودن به کرسی ریاست‌جمهوری دوازدهم تکیه بزند. عبدالرضا داوری یار نزدیک احمدی‌نژاد و سخنگوی غیر رسمی این روزهای او بر این باور است که احمدی‌نژاد تنها رقیب روحانی در سال آینده است که می‌تواند با اختلاف شیخ حسن روحانی را شکست دهد.

این مسئله نشان می‌دهد آنها هنوز به رای مردم امید دارند بدون اینکه به آخرین ماه‌های ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد و عدم استقبال مردم از سفرهای استانی دولت دهم و رای ندادن به نامزدهای منتسب به این جریان در انتخابات شوراها و مجلس دهم توجه کنند. پس بهتر است احمدی‌نژاد به صحنه بیاید تا در خرداد 96 سرانجام تکلیف محبوبیت او روشن شود و با شنیدن یک « نه» بزرگ احتمالی برای همیشه بفهمد که نمی‌شود بر اساس تخیلات از محبوبیت سخن گفت. مردم در خرداد 92 با رای به روحانی نشان دادند که تمایلی به ادامه روند سیاست‌های احمدی‌نژاد ندارند و دوست دارند ایران تبدیل به کشوری شود که  در آن عقلانیت و اعتدال جایگزین احساسات و تصمیمات زودگذر شود. با چنین تصمیمی به نظر می‌رسد مردم نخواهند دوباره خاطرات تلخ گذشته و مشکلات بی‌شمار اقتصادی را تحربه کنند. پس بگذاریم احمدی‌نژاد بیاید تا برای اولین و آخرین بار پیام واقعی مردم را درک کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین