کد خبر: ۳۶۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۴ - ۲۰:۲۶

حميد استيلي: بايد از حيثيت پرسپوليس دفاع كنيم

آفتاب‌‌نیوز : وي ادامه داد: پاس تيمي قدرتمندي است كه در ديدار رفت بازي زيبائي را مقابل ما انجام داد اما شرايط اين مسابقه بسيار فرق مي كند.
پس از باخت برابر فجر و از دست دادن دو امتياز برابر سايپا مي خواهيم در اين بازي نتيجه كامل را به دست آوريم و مهم ترين عامل موفقيت ما در اين ديدار مي تواند يك دلي و هم دلي بازيكنان تيم باشد.
مربي پرسپوليس تاكيد كرد: خوشبختانه با راي مجدد كميته انضباطي اولادي مي تواند در اين بازي به ميدان برود، او از لحاظ فني يكي از بهترين بازيكنان پرسپوليس است و حضور اين بازيكن در ديدار با پاس كمك بزرگي به ما خواهد كرد.
وي همچنين افزود: ما در اين زمان كم از لحاظ روحي و رواني وضعيت بازيكنان را به شرايط خوب نزديك كرديم. البته به خاطر آن كه در مسابقه با سايپا بيش از هفتاد دقيقه بازيكنان ما ده نفره بازي كردند، از لحاظ جسمي افت داشته اند ولي اميدواريم در اين مسابقه با مشكل خاصي مواجه نشويم.
استيلي در پايان در مورد تيم پاس گفت: پاس تيم بسيار بسيار خوبي است كه شرايطش نسبت به بازي دور رفت بسيار تغيير كرده است. آن ها رحمتي را جانشين نكونام كرده اند و از بازيكنان جواني همچون ميداوودي و خورج در تركيب خود استفاده مي كنند كه مي تواند به موفقيت آن ها كمك كند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین