کد خبر: ۳۶۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۴ - ۲۰:۲۲

آخرین هشدار بورن کلید می خورد

آفتاب‌‌نیوز : این اثر که سومین و آخرین فیلم از مجموعه آثار" بورن" به شمار می رود بر اساس کتاب رابرت لادلام ساخته می شود و نگارش فیلمنامه آن کاری از تونی گیلروی است .

دراین فیلم جیسون بورن همچنان به دنبال دست یافتن به هویت از دست رفته اش است و سرانجام مخاطب به این امر دست می یابد که او کیست و چرا مدام تحت تعقیب است. در قسمت پایانی مشخص می شود که بورن در کجا به دنیا آمده، مادرش چه کسی بوده و در چه سالی به خدمت ارتش درآمده است.

فیلمبرداری این پروژه در لوکیشن های لندن، آمستردام، پاریس، مادرید و تنجه صورت می گیرد.

فیلم های "هویت بورن" و " برتری بورن" روی هم رفته بیش از 500 میلیون دلار از گیشه بدست آوردند. این در حالی است که فروش آنها در شبکه دی وی دی نیز سود بسیاری را برای شرکت فیلمسازی یونیورسال به ارمغان آورد.

مارک مارشال اعلام کرد به محض پایان یافتن کارساخت " آخرین هشداربورن " فیلمبرداری قسمت چهارم ازمجموعه آثار" ایندیاناجونز" آغاز می شود .اودراین باره گفت :" حرکت این اثرروبه جلوست و همه کسانی که فیلمنامه را خوانده اند آن را پسندیده اند."

وی درپاسخ به این سوال که فیلمبرداری فیلم " پارک ژوراسیک4" چه زمانی آغاز می شود، گفت :" به محض اینکه ساخت فیلم ایندیاناجونز پایان یابد کار برروی فیلم پارک ژوراسیک 4 را آغاز می کنیم."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین