کد خبر: ۳۶۴۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

پاسخ دبیر فدراسیون هندبال به ابهام در آیین نامه لیگ: جهل به قانون رافع مسئولیت‌ها نیست

دبیر فدراسیون هندبالدر مورد موارد ابهامی در آیین نامه مسابقات لیگ برتر گفت: نامه تغییرات در روند مسابقات در سایت فدراسیون اعلام‌ شده و نامه این تغییرات به تیم‌ها ابلاغ شده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
فرامرز می‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ابلاغ آیین‌نامه جدید مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: فدراسیون هندبال آیین نامه‌ تغییر یافته مسابقات لیگ را با شماره 1/2495 در تاریخ 1/07/1394 صادر و به تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر به صورت رسمی ابلاغ کرده‌است.

او گفت: در این نامه نوشته شده بود که تغییرات در آیین نامه مسابقات در سایت فدراسیون آماده است و اعلام این موضوع از طریق نامه به منزله‌ی ابلاغ رسمی آن می‌باشد. جهل به قانون رافع مسئولیت ‌ها نیست. اگر کسی این نامه‌ را نخوانده است مشکل اوست و مشکل قانون نیست.

به گفته‌ی وی در آیین‌نامه جدید آماده‌است که در صورت تساوی امتیازات بین چند تیم، انتخاب تیم برتر براساس امتیازات خود تیم‌ها و در نهایت نتیجه روبه‌روی تیم‌ها بررسی می‌شود.

می‌آبادی در مورد جدول رده‌بندی در سایت فدراسیون هندبال نیز تصریح کرد: جدول موجود در سایت فدراسیون طبق سال‌های پیش رده‌بندی را انجام داده‌است و این نرم‌افزار به روزرسانی نشده بود. درنتیجه دیروز این نرم‌افزار رده‌بندی تیم‌ها را بعد از درج نتایج، طبق آیین ‌نامه سال قبل تنظیم کرده بود که ما امروز آن جدول را در سایت فدراسیون محو کردیم تا برای سال بعد طبق آیین نامه‌ی جدید آن جدول را ارایه کنیم.

او با بیان‌اینکه آیین نامه موجود است و صحبت‌های موجود صحت ندارد افزود: تیمی که نتیجه نمی‌گیرد با این صحبت‌ها می‌خواهد جبران کند. این‌که کدام تیم صعود کند برای فدراسیون تفاوتی ندارد، ما طبق آیین‌نامه و قانونی که داریم عمل خواهیم کرد. این آیین‌نامه نیز 1 ماه قبل نوشته‌نشده است که بگوییم نتیجه تیم‌ها، در تغییر آیین نامه اثر داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین