کد خبر: ۳۶۵۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

«مثبت هجده»ها دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آباده فارس از دستگیری گروهی با نام گروه مثبت هجده که روزانه بالغ بر ده‌ها مورد انواع فیلم و عکس یا مطالب مستهجن و غیر اخلاقی را در فضای مجازی بارگذاری می‌کردند، توسط پلیس فتا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان آباده فارس از دستگیری گروهی با نام گروه مثبت هجده که روزانه بالغ بر ده‌ها مورد انواع فیلم و عکس یا مطالب مستهجن و غیر اخلاقی را در فضای مجازی بارگذاری می‌کردند، توسط پلیس فتا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان آباده فارس گفت: برابر رصدو پایش فنی صورت گرفته در فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان آباده با استفاده از منابع و مخبرین مشخص شد افرادی ناشناس گروهی را با نام گروه مثبت هجده در شبکه اجتماعی واتس آپ در این شهرستان راه اندازی کرده و اقدام به فعالیت و  ارسال مطالب و تصاویر غیراخلاقی می کنند.

وی ادامه داد: این گروه با فعالیت بسیار زیاد روزانه بالغ بر ده ها مورد انواع فیلم و عکس یا مطالب مستهجن و غیر اخلاقی را در فضای مجازی بار گذاری می کردند و بدین وسیله سعی در ترویج بی بندوباری و انحراف اذهان عمومی داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به دستگیری 9 نفر در این رابطه اظهار کرد: مدیران این گروه که بیش از دویست نفر را عضو گروه خود کرده بودند،‌ توسط ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ زراعتیان خاطرنشان کرد: تمامی 9 نفر متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در هشدار به متخلفین فضای مجازی که با این اندیشه خام که مجرم در فضای مجازی قابل شناسایی و دستگیری نیست، قاطعانه اخطار داد: با کمترین تخطی در این مورد برخورد می شود و افراد خاطی در حداقل زمان شناسایی و دستگیر خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین