کد خبر: ۳۶۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۰۴

ایران در رادیوهای بیگانه

آفتاب‌‌نیوز : رادیو رژیم صهیونیستی( اسرائیل) 

ـ روزنامه جمهوری اسلامی در شماره خود بدون آنکه از منبعی خبری نام ببرد، نوشت که فردی در ایران به اتهام جاسوسی به سود اسراییل شناسایی و بازداشت شده است. این روزنامه درباره این خبر توضیح بیشتری نداد.
حکومت دینی ایران می کوشد سلاح های نیمه سنگین و مواد خرابکاری برای سازمان های ترور عربی در نوار غزه تهیه کند.
ـ رضا پهلوی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز سخنان ضداسراییلی و ضدیهودی احمدی نژاد را مایه شرمساری و سرافکندگی برای ملت ایران توصیف کرد. 

رهبر روحانی حکومت دینی ایران در سخنان خود بار دیگر قاطعانه از برنامه های اتمی حکومت دفاع کرد و آن را متعلق به جوانان ایران دانست و درباره آینده رژیم با خوشبینی سخن گفت، ولی در عین حال ابراز نگرانی کرد که برخی عوامل حکومت با یکدیگر در حال نزاع هستند. 

ـ یک هواپیمای نظامی متعلق به نیروی هوایی سپاه پاسداران در شمال غربی ایران سقوط کرد و حدود 15 نفر کشته شدند.
دومین حادثه سقوط هواپیمای نظامی در ایران ضربه سنگینی به بدنه فرماندهی سپاه پاسداران وارد آورده است. پرویز سروری نماینده تهران در مجلس این احتمال را مطرح کرد که این گونه سوانح پی در پی نتیجه خرابکاری باشد. 

ـ آگاهان گفتند سقوط هواپیما در ارومیه و کشته شدن شماری از بلند پایگان نظامی زمانی روی داده است که بحث و جدال درباره علت سقوط هواپیمای سی -130 ارتش هنوز ادامه دارد. 

ـ چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر قاطعانه خواستار آن شدند که موضوع سقوط پیاپی هواپیماهای نظامی مورد بررسی قرار گیرد. 

ـ روسای رسانه های همگانی ایرانی در ایالات متحده از موزه سازگاری اقوام و مذاهب در لس آنجلس دیدار کردند تا در واکنش به سخنان یهودستیزانه رئیس جمهوری اسلامی ایران از ابعاد جنایات آلمان هیتلری علیه ملت یهود آگاه شوند و اسناد، مدارک، فیلم ها، عکس ها و شواهد این جنایات را از نزدیک ببینند. 

ـ پایگاه اینترنتی آیت الله صانعی از روحانیون ارشد حکومتی درباره حقوق زنان در اسلام مورد فیلترینگ قرار گرفته است.
 
رادیو بی.بی.سی 

ـ اتحادیه اروپا واردات پرهای تصفیه نشده از کشورهای همسایه ترکیه از جمله ایران را ممنوع اعلام کرد.
ـ در ایران بر اثر سقوط یک هواپیمای سپاه پاسداران در نزدیکی ارومیه، شماری از فرماندهان ارشد این نیرو کشته شدند. 

ـ تایید خبر قصد دولت ایران مبنی بر از سرگیری مجدد فعالیت های تحقیقات اتمی و برداشتن مهر و مومهای آژانس بین المللی انرژی اتمی نگرانی هایی زیادی را در اروپا سبب شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین