کد خبر: ۳۶۵۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

اتهام سنگین به مسی

برادرزاده سرمربی اتلتیکومادرید می‌گوید مسی در دعوت بازیکنان به تیم ملی آرژانتین دخالت می‌کند و بازیکنان با نظر او به تیم ملی این کشور دعوت می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین است که در طول سال های اخیر تاثیر زیادی در نتایج تیم ملی کشورش داشته است. با این حال کارلوس دیبوس برادرزاده دیگو سیمئونه به مسی اتهام زد و عنوان کرد او در تعیین بازیکن و مربی و دعوت آنها به تیم ملی این کشور نقش دارد. این صحبت ها بعد از آن مطرح شد که تاتا مارتینو سرمربی او در بارسلونا هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

به گزارش آفتاب و به نقل از سان، برادرزاده سیمئونه درباره این موضوع گفت: مسی هر کاری دلش بخواهد با تیم ملی آرزانتین انجام می‌دهد. از تعیین مربی تا دعوت بازیکن. اکنون حقیقت در آرژانتین برملا شده و به همین خاطر است که او در آرژانتین هو می‌شود. همه ما از رفتارهای او در آرژانتین خسته شده‌ایم و این ناراحتی خودمان را خیلی ساده و شفاف بروز خواهیم داد.

او درباره اینکه چرا سیمئونه با اینکه بارها برای این پست ابراز علاقع کرده مربی تیم ملی آرژانتین نمی‌شود؟ گفت: به این خاطر که مسی از سیمئونه خوشش نمی‌آید و او را تایید نکرده است. مربی که مسی او را تایید نکند نمی‌تواند در تیم ملی آرژانتین مربیگری کند. سیمئونه مربی خیلی خوبی است و این ادعای روزنامه نگاران درست نیست که سیمئونه نمی‌تواند در رده ملی مربیگری کند بلکه به این خاطر است که مسی او را نمی خواهد.

اتلتیکومادرید با هدایت سیمئونه به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. این تیم با بارسلونا در لیگ هم امتیاز است ولی به دلیل بازی رو در رو در رده دوم قرار گرفته و امیدوار است با لغزش بارسلونا در 2 هفته باقی مانده به صدر برسد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین