کد خبر: ۳۶۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۵۴

سرنوشت مبهم تحقیقی و تفحص از سقوط هواپیمای C130

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، ایرج ندیمی در تذکر آیین نامه ای خود با اشاره به مواد 160 و 162 آیین نامه داخلی مجلس در خصوص طرح های فوریتی گفت: طرح یک فوریتی ما در خصوص اصلاح آیین نامه داخلی در مورد تلفیق اگر هفته بعد در دستور نیاید یک فوریت خود را از دست می دهد، حال که مجلس به یک فوریت، آن رای داد. بنابراین آن را در دستور قرار دهند.
ندیمی در مورد طرح تحقیق و تفحص هم خاطر نشان کرد: در رابطه با سانحه هوایی پیش آمده تحقیق و تفحص ارائه شد که نجابت نماینده تهران گفت این تحقیق و تفحص را ضمیمه طرح تحقیق و تفحص قبلی کنیم که ظاهرا طلایی نیک و دوستان وی آن را تهیه کرده بودند. اما نمی دانم تا الان این تحقیق و تفحص چه شده است با اینکه چهار ماده تحقیق و تفحص را من در رابطه با پی گیری سانحه سقوط هواپیما داده بودم.
وی افزود: اگر قرار است تحقیق و تفحص ها انجام نشود، فرمایش دوستانی که می فرمایند استیضاح نکنید و به صورت سوال و جواب تحقیق و تفحص پیش بروید، کارآیی خود را از دست می دهد، بنابراین خواهش می کنم این نکته را توجه داشته باشید.
وی در پایان با اشاره به برخورد باهنر با طلایی نیک در جلسه گذشته مجلس هم گفت: از هیات رئیسه می پرسیم وقتی آقای باهنر عصبانی شد، چرا دیگر دوستان نصیحت کردند که ایشان که آدم موقر و با تجربه ای هستند، دچار خطا شوند؟
حداد عادل در پاسخ به تذکر آخر ندیمی گفت: شما موضوع را کش ندهید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین