کد خبر: ۳۶۶۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

پاسخ وزیر به برخی شبهه‌افکنی‌ها درباره دخالت دولت در انتخابات فوتبال

وزیر ورزش و جوانان درباره برخی شبه‌افکنی‌ها درباره دخالت دولت در انتخابات فوتبال تاکید کرد که اگر دولت قصد دخالت داشت محمود اسلامیان رای می‌آورد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود گودرزی قبل از ترک مجمع فدراسیون فوتبال گفت: از روزی که من وارد وزارت شده‌ام، به هیچ توصیه‌ای گوش نداده‌ام و به سفارشی تن ندادم. کسی دستوری به من نداده و هر تصمیمی بگیرم، هیچ تاکید و دستوری در آن نبوده است.

وزیر ورزش تصریح کرد: شایسته دولت تدبیر و امید نیست که دخالت کند، چون این دولت رای مردم را حق الناس می داند. من به هیچکس توصیه نکرده‌ام و کسی هم به من توصیه نکرده است. رایزنی یک امر بدیهی است. اختیار انسان‌ها در دست خودشان است. آنچه که من در این انتخابات دیدم سلامت بود و هیچ شبهه‌ای نبود و اگر می دیدم حتما برخورد می‌کردم. تلاش ما این است که به مر قانون توجه شود.

وی ادامه داد: بعضا برخی از این کاندیداها، دوستان را نزد من می‌آوردند و خودشان هم می‌آمدند و به من می‌گفتند که از من حمایت کن. من به هیچ‌یک از بزرگواران اهانت نمی‌کنم. همه حاضران اهل فن هستند و آنها هم زیر بار این مساله نمی‌روند.

وزیر ورزش افزود: اگر کسی از دولت توصیه می‌شد، مطمئنا اسلامیان امروز رای می‌آورد. دوستان عنایت داشته باشند که در رای آنها دستی برده نشده و نماینده AFC اینجاست و می‌تواند شهادت دهد که هیچ زور و فشاری در کار نبوده است. امیدوارم همانقدر که از برد لذت می‌بریم، از باخت منصفانه هم ناراحت نشویم. بارها شده که در فدراسیون‌ها کسی انتخاب شده که مورد وثوق من نبوده است ولی باید قبولش کرد. نباید کسی یک مجموعه را زیر سوال ببرد. بازهم عذرخواهی می‌کنم از اینکه جلسه را ترک می‌کنم.

به گزارش ایسنا، گودرزی ادامه داد: جا دارد از زحمات هیات رئیسه قبلی که بعضا در هیات فعلی هم حضور دارند، تشکر کنم. جا دارد از کفاشیان بابت تلاش‌هایش در توسعه فوتبال ایران تشکر کنم. تجربیات ایشان قطعا در اختیار فوتبال ایران قرار خواهد گرفت و شما با رایی که به او دادید، این حکم را به او دادید.

وزیر ورزش افزود: جا دارد به مجموعه جدید فدراسیون تبریک بگویم. به آقای تاج تبریک می گویم و از این به بعد امیدوریم منشا اثرات خیر باشند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین