کد خبر: ۳۶۶۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

انتشار نخستین کتاب در مورد مذاکرات هسته‌ای+عکس

اولین کتاب تحلیلی درباره مذاکرات هسته ای بعد از برجام منتشر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
کتاب ماراتن مذاکرات هسته ای، از سعدآباد تا کوبروگ، به قلم نادر انتصار رئيس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه بوستون و کاوه افراسیابی، استاد دانشگاه بوستون آمریکا در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی شد. 

این کتاب را که نشر قومس منتشر کرده است توسط خبرنگاران دیپلماسی پایگاه های خبری خبرآنلاین (سعید جعفری) و انتخاب (روح الله فقیهی) ترجمه شده است در غرفه نشر قومس در نمایشگاه بین المللی تهران به فروش می رسد. 

این کتاب که با نگاهی تاریخی و البته تحلیلی به پیشینه برنامه هسته ای ایران در زمان رژیم پهلوی پرداخته، در ادامه به صورت دقیق تر به کلیه ادوار مذاکراتی در دوران روحانی، لاریجانی، جلیلی و ظریف پرداخته است. 

یکی از نکاتی که این اثر را از دیگر کتب مشابه متمایز می‌کند، نگاهی حقوقی و البته راهبردی به آثار و تبعات تصمیمات و توافقاتی است که طرفین در طول روندهای مذاکراتی به آن دست یافته اند. 

به گزارش انتخاب، نکته دیگر قابل توجه در خصوص این اثر، افزوده شدن یک فصل اضافه در ترجمه فارسی است که نویسندگان کتاب به صورت اختصاصی در اختیار مترجمان قرار داده اند و در نسخه انگلیسی که سپتامبر ۲۰۵ منتشر شده است این فصل وجود ندارد.

انتشار نخستین کتاب در مورد مذاکرات هسته‌ای+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین