کد خبر: ۳۶۶۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴

جشن قهرمانی لسترسیتی با برتری برابر اورتون

لسترسیتی با برتری 3 بر یک برابر اورتون جام قهرمانی لیگ برتر را در کینگ پاور بالای سر برد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن تیم صدرنشین لسترسیتی موفق شد در خانه با نتیجه 3 بر یک برابر اورتون به برتری برسد.

پیش از بازی هواداران لستر در خانه سر از پای نمی‌شناختند چرا که قرار بود بعد از این دیدار آنها جام قهرمانی را بالای سر ببرند؛ جامی که قبلا تیم‌های بزرگی چون منچستریونایتد، چلسی، آرسنال و سیتی آن را کسب کرده بودند و حالا صاحب تازه‌ای پیدا کرده است.

آنها توانستند با برتری در این بازی، لذت قهرمانی خود را دو چندان کنند. جیمی واردی در همان نیمه نخست اولین گل بازی را به ثمر رساند. لستر در دقیقه 33 به گل دوم بازی هم رسید. روی حرکت ریاض محرز، توپ توسط لیتون بینز تکل شد و اندی کیگ از راه رسید و گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری 2 بر صفر لستر به پایان برسد.

جیمی واردی در دقیقه 65 توانست این بار از روی نقطه پنالتی گل دوم خود و کل سوم تیمش را به ثمر برساند و فاصله خود را با هری کین آقای گل لیگ برتر کاهش دهد. البته این بازیکن چند دقیقه بعد نیز صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد اما این بار نتوانست از این فرصت استفاده کند و هت تریک کند.

به گزارش ایسنا، اورتون در ادامه یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد. روی پاس درن گیبسون، کوین میرالاس بلژیکی یکی از گل‌های خورده اورتون را جبران کرد تا باخت تیمش قابل تحمل‌تر شود و این دیدار با برتری 3 بر یک لسترسیتی به پایان برسد.

لسترسیتی در آخرین دیدار فصل خود باید در استمفوردبریج برابر چلسی به پایان برسد.

در ادامه لیگ برتر یکشنبه منچسترسیتی پذیرای آرسنال است که این دیدار برای تعیین تیم چهارم لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین