کد خبر: ۳۶۶۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

فرمانده ناجا خبر داد؛ دستگیری 99 درصد سارقان مسلح

ابلاغ دستورالعمل برخورد با باندهای قاچاق کالا و ارز، برخورد با سارقان مسلح و افزایش تجهیزات پلیس برای کشف جرم، سه محور مهم سخنان فرمانده نیروی انتظامی است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین اشتری در حاشیه همایش فرماندهان نیروی انتظامی که با حضور وزیر کشور در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: سخنانم را باید با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین قدردانی از اصحاب رسانه که در طول سال 94 همراه پلیس بودند آغاز کنم. بدون شک رسانه‌ها نقش مهمی در همراهی با پلیس داشتند.

وی با اشاره به برگزاری همایش فرماندهان نیروی انتظامی اظهار کرد: این همایش دو روزه بوده و همه ساله در ناجا برگزار می‌شود. امروز افتتاحیه این همایش بود و تا عصر فردا برگزاری آن ادامه خواهد داشت و ما در این همایش ضمن بررسی دستاوردها و عملکرد نیروی انتظامی در سال گذشته، چشم‌اندازها و اهداف پلیس در سال جاری را نیز بار دیگر تبیین و تکرار می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد، گفت: برنامه‌های سال 95 را قبل‌تر پیش‌بینی و اولویت‌هایمان را در این خصوص اعلام کرده‌ایم که امیدواریم در سال جاری عملیاتی شود. نقاط ضعف و قوت‌مان را بررسی کرده‌ایم و به دنبال این هستیم تا نقاط ضعف را حل و نقاط قوت را نیز تقویت کنیم.

اشتری با بیان اینکه یکی از اهداف این همایش تحقق شعار امسال یعنی «اقدام و عمل در حوزه اقتصادی است» خاطرنشان کرد: پلیس حتما می‌تواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد و ان شاءالله فرماندهان ما نیز به بهترین شکل ممکن اقدامات خود را انجام دهند.

دستگیری 99 درصد سارقان مسلح
وی در پاسخ به سوالی درباره سرقت‌های مسلحانه در کشور اظهار کرد: برخورد با سارقان مسلح و جلوگیری از سرقت‌های مسلحانه، از اولویت‌های ناجاست و ما اقدامات پیشگیرانه در این زمینه را انجام خواهیم داد ضمن اینکه هماهنگی‌های لازم با قوه قضاییه انجام شده و انجام نیز خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه 99 درصد سارقان مسلح شناسایی و دستگیر شده‌اند گفت: ما به جز چند مورد معدود، دیگر سارقان مسلح را شناسایی و دستگیر کردیم که مابقی نیز احتمالا در عملیات‌های دیگر پلیس دستگیر شده‌ یا به هلاکت رسیده و پرونده‌شان دچار پیچیدگی شده است اما همانطور که گفتم برخورد با سارقان مسلح و سرقت‌های مسلحانه از اولویت‌های اصلی ماست.

اشتری ادامه داد: به کارگیری دوربین‌های مداربسته و رعایت نکات امنیتی از مواردی است که تا حد زیادی می‌تواند منجر به کاهش سرقت به ویژه سرقت‌های مسلحانه شود.

وی افزود: امیدواریم با تجهیزات جدید پلیس آگاهی و همچنین امکانات علمی این پلیس در کشف جرایم موفق‌تر باشیم.

به گزارش ایسنا،‌فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه پس از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره لزوم برخورد با دانه‌درشت‌های قاچاق کالا و ارز پلیس چه اقداماتی انجام داده، گفت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری دستورالعملی را ابلاغ کردیم و به تمام استان‌ها اعلام کردیم. تاکید ما برخورد با باندهای سازمان‌یافته و قاچاق کالا و ارز است که در این زمینه توفیقات خوبی داشته‌ایم و امیدواریم با جدیت طرح ادامه یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین