کد خبر: ۳۶۶۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

وزش باد شدید در تهران از دو روز آینده

روز آینده بارش‌های رگباری در دامنه‌های البرز شرقی رخ می‌دهد و از بعدازظهر فردا، بارش‌ها در شمال سمنان، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات گلستان و برخی مناطق خراسان شمالی، شدت بیشتری خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز : تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بیانگر نفوذ جریان‌های شمالی از امروز تا روز دوشنبه روی سواحل دریای خزر است که سب ابرناکی، بارش باران و کاهش دما در استان‌‌های ساحلی خزر خواهد شد؛ امروز با گذر موج تراز میانه جو در مناطقی از مرکز، دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق کشور رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد، این وضعیت با شدت کمتری در شرق کشور نیز پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فارس، روز دوشنبه بارش‌های رگباری و وزش باد در شمال شرق و دامنه‌های البرز شرقی و با شدت کمتر در نواحی مرکزی و شرق کشور ادامه خواهد داشت و در استان‌های ساحلی خزر به ویژه سواحل مرکزی و شرقی خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

بعدازظهر فردا دوشنبه بارش‌ها در شمال سمنان، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات گلستان و برخی مناطق خراسان شمالی شدت بیشتری خواهد داشت.

از اواخر وقت روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی، در جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی زاگرس رگبار، رعدوبرق و وزش باد شروع می‌شود و به تدریج روز سه‌شنبه علاوه بر این مناطق گستره بارش‌ها رگباری، دامنه‌های جنوب و شمالی البرز و نواحی مرکزی، شرق و شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد و غرب و جنوب کشور نیز با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد مواجه خواهد بود.

آسمان استان تهران روز آینده نیمه‌ابری در بعدازظهر افزایش ابر و ورزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین روز سه‌شنبه آسمان تهران نیمه‌ابری، به تدریج ابری، همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 28 و 16 درجه خواهد بود.

در 24 ساعت آینده شهرستان اردبیل با دمای 4 درجه بالای صفر سردترین منطقه کشور و شهرستان بندرعباس با دمای 35 درجه بالای صفر، گرم‌ترین شهر کشور خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین