کد خبر: ۳۶۶۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

حمله "جنسی" ترامپ به کلینتون‌ها

نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا حمله شدید و تلخی را علیه رقیب دموکرات خود آغاز کرده و وی را "تسهیل کننده" خیانت همسرش خواند.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، که به هر حربه‌ای برای از پیروزی کمپین انتخاباتی‌ خود متوسل می‌شود، ادعاهای آزار دهنده‌ای برای در هم کوبیدن هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتش مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، ترامپ در این اظهارات با اشاره به خیانت بیل کلینتون، همسر هیلاری و رئیس جمهور سابق آمریکا، هیلاری را به خیانت به سایر زنان از طریق حمایت از همسرش متهم کرد و گفت: هیلاری زنان بسیاری را آزرد؛ زنانی که بیل از آنها سوء استفاده کرده بود.

وی که در کمپین انتخاباتی‌اش در واشنگتن سخنرانی می‌کرد بر انتقادات پیشین‌اش از کلینتون بر سر چگونگی مدیریت خیانت رئیس جمهور اسبق آمریکا پافشاری و عنوان کرد: این را به یاد بیاورید او (هیلاری) به طرز غیرقابل باوری کثیف بود که اجازه داد از او مانند یک ابزار استفاده شود و کاری که انجام داد بی‌احترامی به بسیاری از زنان بود. بسیاری از زنان درگیر در پرونده بیل نه از طرف شخص وی بلکه توسط نحوه برخورد هیلاری با آنها نابود شدند.

نامزد جمهوری خواهان بیل کلینتون را این چنین متهم کرد: او بیش از هر مرد دیگری در تاریخ سیاست از زنان سوء استفاده کرده است.

ترامپ در ادامه بار دیگر هیلاری را به بهره‌برداری سیاسی از جنسیتش متهم و ادعا کرد، کلینتون از "کارت زنان" استفاده می‌کند و اگر به خاطر جنسیتش نبود صلاحیت کافی برای کاندیداتوری نداشت.

اظهارات ترامپ یادآور یکی از شنیع‌ترین خاطرات سیاسی آمریکاست؛ زمانی که ملت این کشور از خیانت و رسوایی جنسی بیل کلینتون و مونیکا لوینسکی در بهت وحیرت فرو رفت. کلینتون در ابتدا این مساله را رد اما سپس به آن اذعان کرد و در نهایت این روند به استیضاح وی منجر شد.

با این حال حمله تازه ترامپ با استفاده از این رسوایی به نظر اقدامی برای دور نگه داشتن خود از چنین معرکه‌ و اتهاماتی است که ممکن است با طرح نفرت وی از زنان سراغش بیاید.

او در نیمی از سخنرانی‌های خود در کمپین‌هایش زنانی را که رغبتی به آنها نداشته با الفاظ رکیکی چون "سگ" یا "خوک چاق" توصیف کرده است.

این در حالی است که ترامپ شخصا اذعان کرده که به همسر اولش خیانت کرده و همسر دوم وی همان فردی است که در زمان ازدواج اولش با او نیز بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ابراهيم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
2
آدم يادش به سياست خودمون ميفته
طرف تو عرصه سياسي كم مياره سعي ميكنه از نظر اخلاقي زيرپاي حريفشو خالي كنه
ياد بگم بگم ميفتم...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین