کد خبر: ۳۶۶۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

از سرگیری پرواز مستقیم ایران- اسپانیا

معاون وزیر اقتصاد گفت: ایران و اسپانیا برای برقراری پروازهای مستقیم تمایل دارند و باید زمینه‌های سودآوری و تجاری هم فراهم شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مهر، محمد خزاعی در حاشیه دیدار با وزیر مشاور در تجارت خارجی اسپانیا گفت: در این دیدار در زمینه های مختلفی مثل قطعات و لوازم خودرو، گردشگری و ایجاد پروازهای مستقیم بین دو کشور بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: روابط اقتصادی دو کشور در گذشته بیش از دو میلیارد دلار بود که متأسفانه کاهش یافته است و دوباره تلاش می کنیم خطوط اعتباری با سقفی بیش از گذشته شروع به کار کند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران، یکی دیگر از زمینه ای همکاری را پوشش های بیمه ای بدون سقف دانست و گفت: از شرکت‌های اسپانیایی برای پوشش‌های بیمه ای و همچنین سرمایه گذاری و کار در ایران استفاده می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه حجم روابط تجاری بین دو کشور بعد از سال ۲۰۱۱ کاهش پیدا کرده بود، اظهارداشت: این روابط باید به مبالغ بالاتری برسد و ظرفیت اقتصادی دو کشور بیش از حداقل سه میلیارد دلار است که باید افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری در خصوص همکاری‌های بانکی بین دو کشور گفت: دو کشور برای گسترش روابط تجاری خود نیاز دارند که همکاری‌های بین بانکی خود را تسهیل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین