کد خبر: ۳۶۶۶۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱

پیروانی: کی‌روش و تاج اختلاف نظری با هم ندارند

مدیر تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون اختلاف نظری با هم ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :
افشین پیروانی پس از پایان جلسه با ریاست جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز صحبت‌های خوبی را در جلسه مطرح کردیم. زیرا نیاز به فراهم شدن شرایط لازم برای تیم ملی داریم. ما هنوز نمی‌دانیم که بازی‌های دوستانه تیم ملی با چه تیم‌هایی است و یا کی و کجا باید اردو برگزار کنیم. امروز جلسه خوبی با آقای تاج برگزار کردیم و قرار است پس فردا هم جلسه دیگری مجددا برگزار شود.

او درباره اینکه آیا کی‌روش می‌ماند یا می‌رود گفت: صحبت درباره کی‌روش مربوط به خودش است و خودش هم باید در این باره اظهار نظر کند اما امیدوارم در جلسه پس فردا تصمیم‌های خوبی که به نفع تیم ملی فوتبال ایران است گرفته شود.

وی افزود: تیم ملی نه برای آقای تاج و نه برای کی‌روش است. تیم ملی برای مردم ایران است بنابراین هر کسی که می‌تواند کمک کند شرعا و اخلاقا وظیفه دارد که به تیم ملی کمک کند. 48 ساعت آینده همه چیز مشخص می‌شود. امیدواریم که در آن جلسه تصمیم‌های خوبی به سود فوتبال ایران اتخاذ شود.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره اردوهای تیم ملی هم گفت: همان طور که گفتم من که مدیر تیم ملی هستم نمی‌دانم اردوی تیم ملی قرار است کی و کجا برگزار شود و یا چه زمانی قرار است بازیکنان را فرا بخوانیم. همه این مسائل در آینده مشخص خواهدشد.

پیروانی درباره رونمایی از پیراهن تیم ملی هم گفت: من پیراهن تیم ملی را ندیدم که بخواهم درباره آن نظر بدهم. کسانی که صاحب نظر هستند باید نظر بدهند و از آن دفاع کنند. اینکه ما به جلسه رونمایی نرفتیم به خاطر این بود که شناختی از مراسم نداشتیم. البته ما فعلا 2 بر یک جلو هستیم زیرا یک بار به جلسه اینفانتینو دعوت نکردند و یک بار هم به مراسم ایفمارک دعوت نشدیم. حالا هم به یک مراسم دعوت کردند که ما نرفتیم.

به گزارش ایسنا، او در پایان خاطرنشان کرد: هیچ گونه اختلاف نظری میان رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی وجود ندارد. امروز صحبت‌های خوبی میان آن‌ها مطرح شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
آقای تاج خوب میدونه که با کیروشی که محبوب ایرانی هاست مدارا کنه.... وگرنه....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین