کد خبر: ۳۶۶۷۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

آغاز دعوای جواد خیابانی و عادل فردوسی پور؟

برنامه 90 مثل بسیاری از سایت ها، خبرگزاری ها و مردم از لباس های تیم ملی انتقاد کرد، اتفاقی که می تواند شروع یک دعوا باشد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرآنلاین؛ عادل فردوسی پور غیر از آیتمی که در نقد لباس های تیم ملی پخش کرد و در آن گفته شده بود این قرارداد احتمالا به سود واسطه هایش بوده است، خودش هم به شدت از این لباس انتقاد کرد و گفت این چه لباس هایی است و چرا این قدر با عجله این قرارداد بسته شده است. او اگرچه اسمی از جواد خیابانی نیاورد، ولی انتقادهایش بی شک جواد خیابانی که نماینده شرکت جیووا است را دلخور می کند. این مهمترین موضع گیری رسمی عادل فردوسی پور در طول دوران کاری اش درباره جواد خیابانی است که البته همسو با همه مردم درباره لباس های تیم ملی اتفاق افتاده و عادل رودربایستی را کنار گذاشته و به این لباس های احتمالا بی کیفیت انتقاد کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
2
10
واقعا" برای آقای خیابانی متاسفم. تازه آقا میخواست نماینده مجلسم بشه که اگر میشد واویلا بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
1
2
با سلام، چرا امکان مثبت یا منفی دادن به نظرات را ندارم؟
رهایی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
2
با یه جستجوی ساده در اینترنت میتونید خودتون ببینید که این شرکت جیووا انقدر دم دستی و بی کیفیته که حتی یک سایت درست حسابی هم نداره. عمده محصولی که تولید میکنه لباس تمرین برای فوتباله که با قیمت خیلی پایینی عرضه میشه در نتیجه تیم های محلی و تیم هایی که مشکل شدید مالی دارند از لباس های این برند استفاده میکنن. یعنی در واقع تیم ملی ایران با تغییر آل اشپورت به جیووا از چاله دراومد افتاد تو چاه. خیلی از برندها مثل آدیداس در حال حاضر که تحریم ها برطرف شده، بارها تمایل به تهیه لباس های تیم ملی ایران نشون دادن و حتی حاضر شدن این کار رو مجانی انجام بدن. اما این وسط افراد سودجو و سوداگری مثل آقای خیابانی که فقط جانماز آب کشیدن و اشک تو چشم جمع شدن بلده، اجازه نمیدن برندهای مطرح مثل همه جای دنیا بیان و با تیم ملی ایران کار کنند. اونها دنبال سود هستن و در حضور رسمی آدیداس از طریق نماینده های خودش هیچ سودی عایدشون نمیشه. در نتیجه میرن یه برند بی نام و نشان و بی کیفیت مثل جیووا از ده کوره های ایتالیا پیدا میکنن ، پای اونها رو به ورزش ما باز میکنن. کاش فدراسیون فوتبال ان جی او نبود و مستقیما زیر نظر وزارتخونه کار میکرد، در نتیجه نظارت بهتری روی کارش انجام میشد. فقط میشه حسرت خورد. برای منی که خارج از ایران هستم و قصد تهیه لباس تیم ملی رو دارم، هیچ راهی وجود نداره. اما مثلا یک فرد اهل گینه بیسائو چون لباس تیمش رو آدیداس تهیه میکنه، به راحتی میتونه به هر سایتی میخواد سر بزنه و اون رو تهیه کنه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین