کد خبر: ۳۶۶۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

صندلی‌های متحرک برای تماشای مسابقات +عکس

هیجان تماشای مسابقات ورزشی از داخل استادیوم قطعا با تجربه ای که تلویزیون از این رویدادها در اختیارمان قرار می دهد قابل مقایسه نیست. اما حالا سامسونگ نوعی صندلی را معرفی کرده که می تواند حضور در استادیوم را مهیج تر از قبل کند و شیرینی تماشای رقابت های ورزشی را برای علاقمندان دوچندان کند.
آفتاب‌‌نیوز : دیجیاتو نوشت: صندلی ابداعی سامسونگ با نام اسلایدر قادر است مسیر مسابقه را از ابتدا تا به انتها طی کند و مسافرانش را در نزدیک ترین مکان نسبت به توپ و یا اصلی تری بخش رویداد نگه دارد. شرکت کره‌ای سازنده این محصول پیشنهاد داده از صندلی‌های ابداعی اش در مسابقات راگبی که قرار است ماه آینده در استادیوم Twickenham لندن برگزار گردد، استفاده شود.
 
سامسونگ صندلی‌های متحرک «اسلایدر» را برای تماشای مسابقات ورزشی از فاصله نزدیک تر معرفی کرد

صندلی‌های متحرک برای تماشای مسابقات +عکس

این را هم باید اضافه نماییم که در حال حاضر سی عدد از این صندلی ها برای سری مسابقات راگبی سون (نوع خاصی از مسابقات راگبی که به جای 15 بازیکن در هر تیم با هفت نفر و در دو نیمه هفت دقیقه ای انجام می شوند) که قرار است در لندن برگزار گردند، تولید شده است.
 
غول تکنولوژی کره ای اعلام نموده که این صندلی ها «طراحی آلومینیومی کاملا انقلابی» دارند و قرار است در داخل مسیری نصب شوند که دورتادور میدان بازی استادیوم rTwickenham را پوشش می دهد و به این ترتیب چهار بازیکن خوش شانسی که بتوانند سوار این صندلی ها شوند این امکان را خواهند داشت که از نزدیک شاهد رویدادهای بازی باشند و با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت توپ و حرکات بازیکنان را دنبال نمایند..
 
اگر ساکن لندن هستید و اخیرا یکی از تلویزیون ها، اسپیکر 360 درجه یا ساندبارهای سامسونگ را خریداری کرده اید و دست بر قضا از طرفداران راگبی هستید می توانید با ثبت نام در وبسایت این کمپانی شانس دریافت بلیت یکی از این صندلی ها را پیدا کنید. گفتنی است که تورنومنت دو روزه سِوِن با مشارکت 19 تیم بین المللی از تاریخ 21 ماه می در لندن برگزار می گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین