کد خبر: ۳۶۶۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

سامره:‌ عده‌ای غیرفوتبالی به استقلال چسبیده‌اند

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید که برخی افراد چسبیده به استقلال هستند که اجازه نمی‌دهند این تیم موفق شود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی سامره در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی و انتقاداتی که بعد از این مسابقه صورت گرفت، اظهارداشت: به نظرم تراکتورسازی بهتر بازی کرد و متأسفانه اشتباهات فردی در استقلال زیاد بود. از طرفی استقلال استرس داشت و در اواخر بازی اصلا تیم حمله نمی کرد. من مشکلاتی را در بازی استقلال با تراکتورسازی دیدم که در خیلی از مسابقات دیده بودم اما باید قبول کنیم که تاوان جوان کردن تیم همین است.

وی در خصوص اینکه آیا می‌توان این استقلال را جوان دانست، گفت: اگر بخواهید فنی صحبت کنید به نظر من تیم جوان‌تر شده و بازیکنان باتجربه‌اش نسبت به تیم های دیگر کمتر است. این هم یک نوع تعریف از جوانگرایی است. به نظر من استقلال امسال از لحاظ بازیکن در حد قهرمانی نبود و بازیکنانش هم در حد قهرمانی نبودند. شما تیم‌های سال قبل را ببینید که یک سر و گردن بالاتر بودند و قوی‌تر اما قهرمان نشدند.

وی تأکید کرد: شاید اگر الان ابتدای فصل باشد و بخواهند یک مربی برای استقلال انتخاب کنند 90 درصد مربیان این مسئولیت را به خاطر جوان شدن تیم قبول نمی‌کنند.مظلومی این کار را انجام داد و شاید اشتباهاتی هم داشت اما به اعتقاد من یکسری از بازیکنان امسال فقط دوست داشتند در استقلال بمانند و قرارداد ببندند. برای قهرمانی حداقل باید از بین 25 بازیکن 18 بازیکن خوب داشته باشیم که باید بپذیریم استقلال همه این نفرات را در اختیار نداشت.

وی تأکید کرد: البته استقلال و پرسپولیس اگر یک مربی باهوش بالای سرشان باشد حداقل با امکاناتی مثل حمایت رسانه‌ها، تلویزیون و تماشاگر باید جزو سه تیم اول قرار بگیرند. ولی یکسری حواشی دست به دست هم می‌دهد که بعضی مواقع این اتفاق نیفتد. شما از یک جوانی که کلا 5 بازی در لیگ برتر کرده نباید انتظار قهرمانی داشته باشید. استقلال امسال در ابتدای فصل توقعات را بالا برد ولی خیلی از عوامل هم باعث ایجاد ناکامی شد. شاید اگر ابتدای فصل از هواداران می‌پرسیدید که استقلال چندم می‌شود آنها می‌گفتند با این جوانگرایی اگر پنجم هم شویم خوب است  اما نتایج ابتدای فصل باعث بالا رفتن توقعات شد.

وی تأکید کرد: متأسفانه عده‌ای افراد چسبیده به استقلال هستند که اجازه نمی‌دهند این تیم موفق شود. این افراد به خاطر نفوذشان در باشگاه حضور دارند و نمی‌گذارند تیم موفق شود. من فقط همین را بگویم که شما را به خدا دست از سر استقلال بردارید. اجازه بدهید افرادی که فوتبالی هستند کار را به دست بگیرند نه اینکه عده‌ای که اصلا تخصص ندارند و با ارتباطات‌شان به استقلال نفوذ کرده‌اند در این تیم تصمیم بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین