کد خبر: ۳۶۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۴ - ۱۶:۳۸

انتقاد افروغ از حذف سرود« انجز وعده» پیش از اخبار

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، « عماد افروغ» عضو ائتلاف آبادگران در مجلس هفتم در جمع خبرنگاران پارلمانی و در پاسخ به سوالی در خصوص ابراز تاسف آیت الله توسلی از حذف سرود« انجز وعده» گفت:« سرود انجز وعده جزو نوادر سرودهایی بود که حضرت امام(ره) آن را تایید کردند و حذف آن یک کج سلیقگی است.» 

افروغ اظهار داشت:« حداقل به یاد و نام آن بزرگوار هم که بود بایستی یک فکری برای جایگزینی آن در بخش های خبری دیگر می شد یا سرود را حذف نمی کردند و یا در بخش دیگری آن را پخش می کردند.» 

هدایای رئیس جمهور
وی افزود:« این موضوع را بنابر وظیفه پیگیری خواهم کرد.» 
افروغ همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره« نحوه توزیع هدایای رئیس جمهور به خبرنگاران و تبعیض هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اعمال می کند»، گفت: درباره معیار و نحوه توزیع هدایای رئیس جمهور سابق به خبرنگاران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سوال کرده و خواهان توضیح شده ام.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: احتمالا هفته آینده با صفار هرندی در این باره جلسه خواهم داشت. 

موضوع استیضاح
افروغ همچنین در پاسخ به اینکه آیا سقوط هواپیمای حامل فرماندهان سپاه عزم اصولگرایان مجلس را برای استیضاح جرم نکرده است گفت: ما پرسشگری و نقش نمایندگی خود را دنبال می کنیم باید ببینیم واکنش آنها چه خواهد بود. 

نماینده تهران تاکید کرد: سوال من و آقای نادران مراحل قانونی خود را طی می کند البته اطلاعات ضمنی و حاشیه ای در خصوص اتفاقات اخیر به دست آورده ایم. 

افروغ گفت: شاید قبل از طرح سوال در صحن علنی پاسخ هایی دریافت کنیم. 

شاید یکسوی عوامل متنی و حاشیه ای، رسمی و غیر رسمی دست به دست هم دهند اما سوال فعلا به قوت خود باقی است. 

وی خاطر نشان کرد: من جز استیضاح کنندگان نبودم اما آن را منتفی نمی دانم باید نتیجه تحقیقات به ما داده شد و بعد از دریافت مستندات ببینیم استیضاح را به میان بکشیم یا خیر.
افروغ حداقل کار کرد استیضاح را جلوگیری از تکرار حوادث مشابه دانست و گفت: باید عاقبت اندیشانه حرکت کنیم ما این بحث را در جلسات خصوصی هم دنبال کنیم باید اجازه داد واکنش ها را دریافت کنیم و در برابر فشارها عاقلانه تصمیم بگیریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین