کد خبر: ۳۶۷۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷

837 طرح با حضور رئیس‌جمهور در كرمان اجرایی شد

445 طرح همزمان با سفر رئیس جمهوری به كرمان در سراسر این استان گشایش و عملیات اجرایی 392 طرح دیگر آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این تعداد طرح با حضور رئیس جمهوری در همایش توسعه و سرمایه گذاری استان كرمان و از طریق ویدئو كنفرانس گشایش یا عملیاتی شد.

جانشین رئیس ستاد سفر كاروان تدبیر و امید در این همایش گفت: 445 طرح كوچك و بزرگ در این سفر افتتاح و عملیات اجرایی 392 طرح نیز آغاز شد.

علی اصغر احمدی افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی به ویژه در استان كرمان زیرساخت های خوبی تعیین شده كه به فرهنگ والای مردم كرمان، همت مسئولان و همراهی مردم بر می گردد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت هم از طریق ویدئوكنفرانس گفت: 10 طرح در مجموع در حوزه معدن و صنایع معدنی در استان كرمان با هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای هزار و 400 نفر افتتاح شد.

محمدرضا نعمت زاده ادامه داد: عملیات اجرایی چهار طرح مهم و پیشران نیز امروز در استان كرمان آغاز شد كه شش هزار و 800 میلیارد تومان پیش بینی سرمایه گذاری برای آنها انجام شده است.

وی به افتتاح كنسانتره خط دوم فولاد زرند ایرانیان و گندله سازی در این شهرستان اشاره و بیان كرد: برای اجرای آن یك هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام و برای 500 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح سوم نیز افتتاح دو طرح كنسانتره آهن در جیرفت است.

در این نشست عملیات اجرایی طرح هایی در حوزه پتروشیمی فجر، كنسانتره مس در جیرفت با ظرفیت 55 هزار تن و فروآلیاژ بردسیر با ظرفیت 12 هزار تن نیز آغاز شد كه مجموع سرمایه گذاری آنها شش هزار و 800 میلیارد تومان است.

همچنین قرارداد آغاز عملیات اجرایی در حوزه راه و شهرسازی، احداث راه آهن كرمان - بردسیر - سیرجان، طرح گردشگری پارك ملی خبر، ایجاد منطقه گردشگری هنزاء و پروژه بام كرمان به امضا رسید.

طرح های كشاورزی استان كرمان نیز به دست رئیس جمهوری به صورت ویدئو كنفرانس به بهره برداری رسید.

طرح هایی در حوزه ترمینال ضبط پسته، ماهیان خاویاری و فاز دوم یك واحد تولید مرغ مادر گوشتی به ظرفیت 150 هزار قطعه و با اعتبار 35 میلیارد تومان و 100 نفر اشتغال، به صورت ویدئو كنفرانس افتتاح و كلنگ ساخت گلخانه هیدروپونیك به زمین زده شد.

در حوزه آب نیز عملیات اجرایی طرح تامین آب شهرهای شمالی كرمان آغاز شد كه بر اساس آن به 42 شهر استان كرمان آبرسانی می شود و 70 درصد اهالی این روستاها صاحب آب سالم و آشامیدنی می شوند.

همچنین در حوزه تامین آب روستایی نیز یك طرح به بهره برداری رسید.

هشت طرح افتتاحی در حوزه وزارت نفت نیز توسط حجت الاسلام حسن روحانی از طریق ویدئو كنفرانس به بهره برداری رسید كه در این رابطه گازرسانی به بم، گلباف، راین، گلزار و كهنوج و 50 روستای استان كرمان با 50 هزار خانوار و اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان آغاز شد.

در این نشست آغاز گازرسانی به شهرهای ارزوئیه، بروات، درب بهشت، رودبار و هنزاء 65 روستا با اعتبار 123 میلیارد تومان با دستور ریاست جمهوری انجام شد.

رئیس جمهوری امروز سه شنبه در بیست و هفتمین سفر استانی كاروان تدبیر و امید وارد كرمان شد. 

دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شركت در نشست توسعه و سرمایه گذاران، بازدید و افتتاح چند پروژه، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از جمله برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهوری به دیار كریمان است. 

به گزارش ایرنا، معاونان رئیس جمهوری و وزیران در این مدت به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان های استان سفر و در دیدارهای مردمی و نشست با مسئولان محلی، وضعیت مناطق مختلف را بررسی می كنند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
خیلی خوب دست شما درد نکنه کاشکی قيمت مواد غذایی قیمت لوازم خانگی قیمت همچین پایین ميمد ببخشید شما رو به خدای بزرگ ميسپارم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین