کد خبر: ۳۶۷۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

رازگشایی از جنایت پنهان با فریادهای زن همسایه

زن جوان وقتی جلوی پنجره رفت صحنه‌ای هولناک و باورنکردنی دید؛ در پشت بام خانه نیمه‌کاره ای جنایتی رخ داده بود.
آفتاب‌‌نیوز : ساعت 6 عصر روز 20 اردیبهشت ماه زن جوانی وقتی برای سرزدن به خودرو اش در کنار خیابان به جلوی پنجره رفت تصور نمی‌کرد با صحنه هولناک یک جنایت روبه‌رو می‌شود. زن جوان سریع با شوهرش تماس گرفته و از قتل یک مرد در ساختمان نیمه کاره رو به روی خانه‌شان خبر داد. خیلی زود مرد نگران به همسایه خانه مجاور مراجعه کرده و مدعی شد همسرش از پنجره دیده که یک مرد قصد داشته جسدی را از پشت بام ساختمان آویزان کند.

به گزارش ابران، مرد همسایه که این سخنان را می‌شنود بلافاصله با صاحب خانه و پلیس تماس می گیرد. دقایقی بعد مأموران کلانتری 106 نامجو برای بررسی موضوع در ساختمان نیمه کاره در خیابان انقلاب نرسیده به شریعتی کوچه نوبخت حاضر شدند. مأموران پس از ورود به ساختمان شش طبقه نیمه ساز با جسد مرد جوانی در پشت بام خانه رو به رو شدند. با پیدا شدن جسد پسرکارگر به نام کریم 25 ساله موضوع به بازپرس ویژه قتل اعلام شد. بلافاصله تیم جنایی در محل حاضر و تحقیقات را برای رمز گشایی از مرگ کارگر 25 ساله آغاز کردند.
پزشک جنایی با معاینه قربانی، علت قتل او را اصابت جسم سخت به سرش و زمان قتل را بین 3 تا 5 ساعت پیش اعلام کرد. با مشخص شدن علت مرگ کارگر افغان بلافاصله تحقیقات از 5 کارگر دیگر که در نگهبانی ساختمان حضور داشتند آغاز شد.
درتحقیقات ابتدایی یکی از کارگران به نام نورآقا به قتل کریم اعتراف کرد و مدعی شد کریم چند ماه پیش در این ساختمان کار می‌کرد اما بنا به دلایلی به جای دیگری رفت. همه ما اهل یک روستا در افغانستان هستیم. ساعتی قبل درحالی که برادرم و دیگر کارگران دراتاق خواب مشغول استراحت بودند، کریم وارد ساختمان شد و از من خواست که به پشت بام برویم.
وقتی به آنجا رفتم او به زور لباسم را از تنم خارج کردو درخواست‌های بی شرمانه‌ای را مطرح کرد. نمی‌خواستم به خواسته‌های شیطانی کریم جواب بدهم به همین دلیل با او درگیرشدم. اما زور او بیشتر از من بود. یک لحظه دسته چوبی کلنگ را روی پشت بام دیدم. با برداشتن دسته کلنگ چند ضربه به سرکریم زدم که او غرق خون روی زمین افتاد. بعد هم جسدش را روی پشت بام رها کرده و دوباره پیش برادرم و سایر کارگرها رفتم. من هیچ قصدی برای آویزان کردن جسد کریم نداشتم خودم به تنهایی مرتکب قتل شدم و کارگران دیگر هیچ نقشی دراین جنایت نداشتند.
در ادامه با اعترافات قاتل 17 ساله او و بقیه کارگران با دستور قاضی سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل تهران بازداشت شدند. با توجه به اینکه قاتل به سن قانونی نرسیده است پرونده به دادسرای ناحیه 29 ارسال شد.
همچنین با بررسی محل جنایت مشخص شد قاتل 17ساله قصد داشته است پس از قتل هموطنش جسد او را میان درز دو ساختمان بیندازد اما به خاطر اینکه زن همسایه این صحنه را دیده و داد و بیداد به راه انداخته موفق به این کار نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین