کد خبر: ۳۶۷۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

بیشتر مناطق کشور تا 2 روز بارانی است

طی این مدت بارشھای پراکنده و وزش باد در مناطقی از شمال غرب، جنوب غرب کشور و شمال سیستان و بلوچستان رخ خواھد داد.
آفتاب‌‌نیوز : سازمان هواشناسی کشوربرای ۲ روز آینده در غرب، مرکز، دامنه ھای زاگرس مرکزی، دامنه ھای البرز مرکزی و بخشھایی از شمال شرق و شرق کشور رگبار وباران و گاھی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی کرده است.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه ھای پیش یابی ھواشناسی، طی دو روز آینده با گذر ناوه تراز میانی جو در مناطق غرب، مرکز، دامنه ھای زاگرس مرکزی، دامنه ھای البرز مرکزی و بخشھایی از شمال شرق و شرق کشور رگبار باران گاھی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: ھمچنین طی این مدت بارشھای پراکنده و وزش باد در مناطقی از شمال غرب، جنوب غرب کشور و شمال سیستان و بلوچستان رخ خواھد داد.

به گفته وی امروز چھارشنبه شدت بارش در استانھای واقع دردامنه ھای البرز مرکزی وشرقی شامل استانھای تھران، قزوین، کرج و سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی است که در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز رخ خواھد داد.

وظیفه اعلام کرد: طی روز جمعه به تدریج از شدت ناپایداریھا در غرب و شمال غرب کشور کاسته خواھد شد. ھمچنین طی سه روز آینده در برخی مناطق نیمه شرقی به دلیل وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک پیش بینی می شود. از بعداز ظھر امروز و طی فردا پدیده گرد و خاک برای مناطق جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی کشور هوای تهران را نیمه ابری در پاره‌ای نقاط ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق هماه با وزش باد پیش‌بینی کرده و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران ۲۴ و ۱۵ درجه اعلام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین