کد خبر: ۳۶۷۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

واکنش فرزند آیت‌الله جوادی‌آملی به خبر فارس

فرزند ارشد آیت الله جوادی املی از مراجع تقلید در واکنش به فضاسازی برخی رسانه ها مبنی بر عدم پذیرش رئیس بانک ملی توسط این مرجع تقلید گفت: رسانه ها باید شان مرجعیت و افراد را حفظ و مراعات کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی  خاطرنشان کرد: تقریبا همیشه انواع مراکز علمی، حوزوی، دانشگاهی، دولتی و غیردولتی از آیت الله جوادی آملی وقت می خواهند.

وی ادامه داد: ایشان نیز بر اساس شرایط جسمانی خود و میزان نیازها و فرصت هایی که در اختیار دارند، وقت ملاقات می دهند و این به معنای آن نیست که کسی را راه نمی دهند. 

جوادی آملی گفت: درب بیت مرجعیت برای همه نهادها و مراکز باز است، گاهی به دلیل اوضاع و احوال شخصی حضرت استاد از یک طرف و ضرورت های و نیازها از سوی دیگر، ملاقات هایی تنظیم می شود. 

وی با اشاره به اینکه عدم انجام برخی ملاقات ها به معنای خاصی نیست، اظهار داشت: فردا پنجشنبه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هفته آینده دکتر فرهادی وزیر علوم با آیت الله جوادی آملی دیدار می کنند و از نهادهای دولتی، غیردولتی، حوزوی و دانشگاهی همه می آیند ولی وقت ملاقات ها بسته به حال و شرایط استاد، فرصت های ایشان و نوع نیازها دارد. 

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به فضاسازی برخی رسانه ها نیز گفت: رسانه ها باید شان مرجعیت و شان افراد را حفظ و بیشتر مراعات کنند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین