کد خبر: ۳۶۷۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

قدردانی دفتر رییس‌جمهور از مردم کرمان

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال پرشکوه و معنادار مردم فهیم و شریف استان کرمان از کاروان دولت تدبیر و امید تاکید کرد: با پیگیری جدی سرمایه‌گذاری‌های عمرانی و اقتصادی، به خصوص رونق بیشتر مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی؛ بی تردید استان کرمان به یکی از قطب‌های اقتصادی و فرهنگی کشور تبدیل خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
قدردانی دفتر رییس جمهوری از استقبال پرشکوه مردم استان کرمان از کاروان دولت تدبیر و امید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

دیدار ریاست جمهوری از استان کرمان، سرزمین تاریخ و فرهنگ ایران زمین، و استقبال پرشکوه و معنادار مردم فهیم و شریف آن از کاروان دولت تدبیر و امید، فرصتی گرانبها برای خادمان ملت بود.

کرمان 'دیار کریمان' که به شایستگی گهواره تمدن شناخته می شود و بهشت کاوشگران و دانش‏ پژوهان تاریخ و فرهنگ بشری است، با داشتن مردمانی مومن، صمیمی و متعهد به ارزش‏های دینی و انقلاب اسلامی، نگین درخشان ایران و افتخاری برای هر ایرانی است.

این استان مهم، به دلیل برخورداری از ظرفیت های خداداد اقتصادی، معادن، صنایع دستی، شرایط مناسب کشاورزی، جایگاه ویژه در قلب شبکه حمل و نقل کشور و منطقة خاورمیانه و البته به یمن جوانانی با استعداد و مردمی کوشا، فرصت‌های فراوانی برای رشد و توسعۀ بیش از پیش دارد.

با پیگیری جدی سرمایه‌گذاری‌های عمرانی و اقتصادی، به خصوص رونق بیشتر مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی که از رهاوردهای این سفر است؛ علاوه بر فراهم آمدن زمینه‌های نشاط در فضای کار و تولید از طریق گسترش عرصه‏ های صنعتی، کشاورزی و گردشگری؛ بی تردید این استان به یکی از قطب‌های اقتصادی و فرهنگی کشور تبدیل خواهد شد.

دولت تدبیر و امید با اجرای برنامه ‏ها و طرح‏های اعلام شده در این سفر و برای رساندن این استان به جایگاه شایستة خود، تمام همت و تلاش خود را به کار خواهد بست تا با عنایات الهی و همیاری مردم، شاهد آبادانی و پیشرفت روزافزون آن باشد و چنانچه گستره و حجم پروژه های مختلف به ثمر نشسته و آغاز شده در این سفر؛ از جمله تامین پایدار منابع آبی استان و طرح های عظیم در عرصه کشاورزی، صنعت، معدن و تامین انرژی از تجربه های کم نظیر توجه دولت به قابلیت های استانی است.

اینک و به پاس استقبال پرشور و انرژی بخش مردم فهیم استان و همدلی آنان با کاروان دولت تدبیر و امید، در برابر پروردگار سر به سجده شکر می گذاریم و از اقشار مختلف مردم، علما و فضلای گرانقدر، نمایندۀ محترم و معزز ولی فقیه که ستون وحدت و همدلی استان هستند، ائمة محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های‌ معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، فعالان اقتصادی، کسبه و اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان و نوجوانان پرشور، نیروهای تلاشگر نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و نهادهای اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

با آرزوی توفیق و سعادت روزافزون برای هموطنان عزیز کرمانی، امیدواریم در سایۀ توجهات الهی، و با تلاش مضاعف مسئولان و همراهی و همیاری مردم عزیز استان ، گام‌های اساسی در جهت توسعه پایدار این منطقه مستعد برداشته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین