کد خبر: ۳۶۷۳۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
جعفرزاده:

رای‌آوردن جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری 96 محال است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی معتقد است که جلیلی و احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری شکست خواهند خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
نماینده مردم رشت در مجلس در مورد فعالیت های اخیر سعید جلیلی و سفرهای مداوم او گفت: ما از کاندیداتوری آقای جلیلی استقبال می‌کنیم. من ضمن احترامی که برای ایشان قائل هستم، فکر می‌کنم کسی که نتوانست برجام را به یک نقطه ای برساند و در ریاست جمهوری این جواب را از مردم گرفت، عاقلانه ترین کار این است که دوباره اقدام نکند.

وی تصریح کرد: رای اوردن ایشان در انتخابات دوزادهم ریاست جمهوری محال است. امثال جلیلی و احمدی نژاد جواب قاطع و محکم را از مردم می گیرند گرچه اینها پیام ها را برعکس می فهمند. شما الان انتخابات سال 92 و 94 را ببینید، در چنین انتخاباتی مشکل دارند و قرائت خودشان را دارند و الان می گویند اصولگرایان پیروز انتخابات بودند! بچه دبیرستانی و دبستانی هم می داند اصولگرایان شکست سختی در انتخابات خوردند، ولی می‌گویند ما پیروز هستیم.

وی افزود: اگر بین آقای عارف و لاریجانی شکافی به وجود نیاید و یکی از این دو بزرگوار کنار برود و دیگری با تمام توان به او کمک کند، الگویی مناسب بوجود می آید که می توان براساس آن، به جای کارشکنی همکاری و هم افزایی کرد و به دولت نیز کمک کرد.

جعفرزاده در پاسخ به این سوال که آینده اصولگرایان را چطور می بینید، تاکید کرد: به دلیل عملکرد بسیار افراطی و تندی که این دوستان داشتند، در حوزه افکار عمومی به شدت ضربه خورده اند و جایگاه شان را از دست دادند. اگر می خواهند این فضا تغییر کند، باید رفتارهایشان را منطقی و عاقلانه کنند وگرنه مردم گرایشی به اینها نخواهند داشت. رفتار این آقایان غیرمنصفانه بود و از نقد گذشته بود، یعنی کینه توزانه شده بود و منجر به شکست شان شد. من همان اوایل هم گفتم اگر اصولگرایان در رفتارشان تجدیدنظر نکنند قطعا دچار شکست خواهند شد.

به گزارش ایسنا، این نماینده منتخب مجلس دهم درباره ریاست مجلس گفت: نظر شخصی من این است که آقای لاریجانی شود. چون از همه جهات شایستگی و مقبولیت لازم را دارد. آقای لاریجانی فردی است که تجربه، علم و سواد اداره مجلس را دارد. باید متذکر شوم که اداره 300 نماینده کار بسیار سختی است و هر کسی نمی تواند انجام بدهد و سخت ترین قوه، قوه مقننه است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
1
رئیسشان و لیدر فکریشان رای نیاورد جلیلی که جای خود دارد
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
ما که به عشقمون حسن روحانی عزیز،یار و رفیق سید بزرگوار یزدی رای میدیم
خلیج فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
1
حاجی نترس میادش...!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
1
1
احمدی نژاد رو عشقه
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
0
ممکنه جلیلی رای بیاره به شرطی که تا انوقت ۴۰ میلیون ایرانی اعتدال گرا از ایران بروند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین