کد خبر: ۳۶۷۳۸۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳

اسناد پاناما به پارلمان پاکستان و نواز شریف هم رسید

نخست وزیر پاکستان فردا با حضور در پارلمان این کشور درباره اتهامات وارده به خانواده وی در مورد پرونده «اسناد پاناما» توضیحاتی ارایه می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه پاکستان در گزارشی نوشت، «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان فردا در پارلمان این کشور حضور خواهد یافت و در مورد اتهامات وارد شده به خانواده خود در پرونده «اسناد پاناما» توضیحاتی به نمایندگان ارایه خواهد داد.

گزارشها حاکی از آن است نمایندگان احزاب مخالف دولت نواز شریف پرسش نامه ای تنظیم کرده اند و از نواز شریف خواسته اند با حضور در پارلمان این کشور در مورد دارایی های و مستغلات خانواده خود توضیحاتی ارایه داده و نظر مساعد نمایندگان را جلب نماید.

نواز شریف علاوه بر توضیحاتی در مورد اتهامات وارد بر خانواده خود در پرونده «اسناد پاناما»، نامه ای را که به دادگاه عالی پاکستان نوشته است ارایه خواهد داد.

در روزهای اخیر «سید خورشید شاه» رهبر حزب مخالف دولت در پارلمان این کشور نامه ای به نواز شریف نوشت و در آن خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب از سوی احزاب مخالف دولت شده بود اما دولت نواز شریف با واکنش به این موضوع با تشکیل کمیته حقیقت یاب توسط احزاب مخالف دولت مخالفت بعمل آورد.

به گزارش مهر، لازم به ذکر است پس از انتشار مستندات «اسناد پاناما» توسط شرکت حقوقی «موساک فونسکا» نام فرزندان نواز شریف در این لیست قرار گرفت. در این گزارش اعلام شده بود که فرزندان نواز شریف در خارج از پاکستان سرمایه گذاری کلانی انجام داده اند و دارای شرکتهای هستند. انتشار این خبر خشم احزاب مخالف دولت پاکستان بویژه «عمران خان» رهبر حزب انصاف پاکستان را برانگیخت و در واکنش به این موضوع تظاهرات اعتراض آمیزی بر علیه نواز شریف در پاکستان برگزار شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین