کد خبر: ۳۶۷۴۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

آیت‌الله جنتی: شیاطینی در برابر رهبری سخنی دیگر می‌گویند

ما در دشمنی آمریکا و اسرائیل شکی نداریم ولی عده ای می خواهند به آنها اعتماد کنند که سواد سیاسی ندارند و جیره خوار آنها هستند/عده ای می خواهند به آمریکا و اسرائیل اعتماد کنند؛ این افراد جیره خوار آنها هستند / صحبت کردن با دشمن کار درستی نیست
آفتاب‌‌نیوز :
دبیر شورای نگهبان گفت: ما در دشمنی آمریکا و اسرائیل شکی نداریم ولی عده ای می خواهند به آنها اعتماد کنند که سواد سیاسی ندارند و جیره خوار آنها هستند.

به گزارش آفتاب، آیت الله احمد جنتی، رئیس شورای نگهبان در هفتمین سالگرد در گذشت آیت الله بهجت (ره) در مسجد ولیعصر فومن اظهار کرد: دشمنان خارجی به هیچ حدی از نوکری قانع نیستند و به همین دلیل است که دعواهایمان با رجال سیاسی این است که این موضوع باورشان نمی شود.

آیت الله جنتی با بیان اینکه دشمن به هیچ چیزی قانع نیست، افزود: وقتی امتیازی به دشمن داده شد، آنها امتیازهای دیگری می خواهند و زیاده خواه هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، گفت: دشمنان می خواهند که کشورهای اسلامی عبد خالص آنها باشند.

رئیس شورای نگهبان با بیان اینکه از وظایف ما دشمن شناسی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری مکرر می فرمایند آمریکا دشمن ما است، باید در برابر دشمن بایستیم و در برابر ولی امرمان اطاعت کنیم.

آیت الله جنتی با بیان اینکه عده ای دشمن را دوست می پندارند، خاطرنشان کرد: ما در دشمنی آمریکا و اسرائیل شکی نداریم ولی عده ای می خواهند به آنها اعتماد کنند که سواد سیاسی ندارند و جیره خوار آنها هستند.

وی اظهار کرد: زیادی صحبت کردن با دشمنان و گذاشتن قول و قرار کار درستی نیست و خداوند به همه چیز آگاه است.

رئیس شورای نگهبان با بیان اینکه آیت الله بهجت (ره) در مورد امام شناسی می فرمایند، امام زمان (عج) بر آسمان و زمین اشراف دارد، افزود: امام علی (علیه السلام) در نهج البلاغه می فرماید من به راه های آسمان آشناتر از راه های زمینم.

آیت الله جنتی با بیان اینکه باید ایمانمان نسبت به خدا، پیامبر و امامان زیاد شود تا باور کنیم که تحت نظر هستیم، گفت: فرشتگان نگهبان اعمال ما را لحظه به لحظه می نویسند.

وی با بیان اینکه ملائکه از عالم ملکوت عکس برداری می کنند، تصریح کرد: ما خیلی غافل هستیم و باید بدانیم که ملائکه بر ما اشراف دارند.

رئیس شورای نگهبان با بیان اینکه شب نیمه شعبان شب قدر است، خاطرنشان کرد: مناجات شعبانیه در این شب خوانده شود و اعمال مخصوص آن شب را انجام دهید.

آیت الله جنتی با بیان اینکه باید گوشمان به مقام معظم رهبری باشد، اظهار کرد: کسی که در برابر دشمن ایستادگی کرده و دست دشمنان را از این کشور دور نگه داشته، وجود مبارک رهبر انقلاب است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جبهه های مختلف ایستاده و مقاومت می کند، افزود: ایشان از یمن، سوریه، بحرین  و فلسطین حمایت می کند، اگر حمایت های ایشان نبود قطعا این کشورها اکنون اشغال شده بود.

رئیس شورای نگهبان گفت: در درون کشور شیاطینی وجود دارند که در برابر مقام معظم رهبری اخلال گری می کنند و در برابر سخنان رهبر  سخنی دیگر می گویند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه ولایت فقیه محوری برای ارکان جمهوری اسلامی، مجلس، دولت و قوه قضاییه است، تصریح کرد: رجال سیاسی نباید دشمن شاد کن شوند و به نفعشان کار کنند.

وی با بیان اینکه تاکید رهبر بر اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی است، خاطرنشان کرد: اگر از منابع ایران استفاده کنیم فقیری در کشورمان نمی ماند.

رئیس شورای نگهبان با بیان اینکه باید از مغزهای متفکر استفاده شود، اظهار کرد: برای افزایش تولید در کشور باید جلوی قاچاق گرفته شود.

آیت الله جنتی افزود: جاهلیت امروز اسرائیل و آمریکا است که می خواهند مارا از مسیر نورانی انبیا دور کنند که با گوش دادن به منویات مقام معظم رهبری می توانیم راه درست را تشخیص دهیم.

وی با بیان اینکه نظام ما باید جفظ شود، گفت: نظامی که این همه خون شهید در آن ریخته شده باید نگهداری شود تا خونشان پایمال نشود.


منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
0
درود خدا بر آیت الله جنتی حتما همینطور است در مقابل با زیاده خواهی هرکشوری باید ایستاد چون ما آزاده ایم
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
باسلام اگر درکشور فاصله طبقاتی کم شود دشمن شکست خورده است والا خون شهیدان پایمال می شود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین