کد خبر: ۳۶۷۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

تورس: حضورم در یورو یک سورپرایز خواهد بود

مهاجم اسپانیایی حضورش در یورو 2016 فرانسه را سورپرایز می داند.
آفتاب‌‌نیوز :
فرناندو تورس درباره آینده اش در تیم ملی اسپانیا و گلی که در فینال یورو 2008 برابر آلمان به ثمر رساند با خبرگزاری EFE صحبت کرد.

مهاجم اتلتیکو مادرید درباره شرایط تیم ملی پیش از یورو 2008 گفت: باور داشتیم اگر وظایف خود را انجام دهیم می توانیم پیروز شویم. ابهام زیادی درباره ما وجود داشت اما به مرحله نهایی صعود کردیم. با این حال مردم ما را در دیدار های دوستانه پیش از یورو هو کردند. انتقادها از لوییس آراگونس عادلانه نبود اما همین موضوع باعث اتحاد ما شد. لحظه ای که در فینال گلزنی کردیم قهرمانی را ممکن دانستیم. فتح یورو یک رویا بود چون تاکنون به این عنوان دست نیافته بودیم. در آن زمان صحبت از جام جهانی و فتح آن شد. نمی دانم اگر قهرمانی در سال 2008 اتفاق نمی افتاد باز هم می توانستیم در سال های 2010 و 2012 قهرمان شویم یا نه.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، او درباره حضورش در یورو 2016 اظهار کرد: دوست ندارم در موردش صحبت کنم. برای من حضور در تیم ملی افتخار است. واضح است که تیم ملی را ترک نکرده ام. همیشه دوست دارم در تیم ملی حضور داشته باشم اما دوسال از این موضوع گذشته است. امیدوارم در آینده این فرصت را داشته باشم. احساس نمی کنم جزئی از این تیم هستم چون دو سال در آن حضور نداشتم. اگر به تیم ملی دعوت شوم یک سورپرایز خواهد بود. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین